Ursprungligen postat av BBRF
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Biltema , varför inte?
Collapse
X
-
köpte bbiltemas flätlina 0,20 som tål 9 kg (känns som mer faktiskt).
Den fransar lite men jag köpte 200 meter för 99:- på rean för 3 år sen. Har dragit spätta och torsk på den och den funkar fortfarande.
Den förlorar lite i färg men Berkleys Whiplas Pro förlorar fär ännu snabbare men är klar bättre i kvalitete
n!
sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!
Kommentera
-
Nej, det är för att jag är en så generös personlighet...Ursprungligen postat av KG? Visa inläggDet är alltså därför dina "guidningar" är gratis...Hälleflundrafiskare
Kommentera
-
Ja jag har nåt att säga om den Joel.Den SUGER!!! Riktigt dålig lina.Ursprungligen postat av dandark Visa inläggbiltemas flätlina ska visst vara bra... nån som har något att säga om den?
Kommentera
-
Dessa sked drag fungerar fint fint till öring
bara byta krokar och gången är bra
http://www.biltema.se/products/produ...?iItemId=85071
Kommentera
-
Är nu ute efter en ask till mina jiggar. Börjar få en hel del jiggar nu i olika storlekar mm så det vore bra om man kan "bygga" facken själv. Fick då syn på dessa.
javascript:new_page('productimage.asp?iItemId=7606 1','640','480')
javascript:new_page('productimage.asp?iItemId=7696 8','640','480')
Är det någon som har några erfarenheter av dessa, eller som vet om de är "jiggsäkra". Vore ju perfekt om man kunde använda dessa, skulle nog kunna få bra ordning då med alla jiggskallar mm.
Kommentera
-
länkarna funkar inte..Ursprungligen postat av Motvind Visa inläggÄr nu ute efter en ask till mina jiggar. Börjar få en hel del jiggar nu i olika storlekar mm så det vore bra om man kan "bygga" facken själv. Fick då syn på dessa.
javascript:new_page('productimage.asp?iItemId=7606 1','640','480')
javascript:new_page('productimage.asp?iItemId=7696 8','640','480')
Är det någon som har några erfarenheter av dessa, eller som vet om de är "jiggsäkra". Vore ju perfekt om man kunde använda dessa, skulle nog kunna få bra ordning då med alla jiggskallar mm.
Är det deras fiskelådor med löstagbara fack funkar dom fint till jigg!Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020

Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
Dom är ju inte tillverkade med hänsyn till tex jiggars mjukgörare, fiskelådorna är dock detta..
Så varför inte denna istället: http://www.biltema.se/products/produ...&iItemId=76979
Den ser likvärdig ut, men är avsedd för beten!
Fast o andra sidan hade jag inte varit rädd för att prova, dom du kollat på funkar säkert!Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020

Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
Foton
Collapse
-
av SvalkanÄr det någon som känner till denna symbol som sitter på ett Jerkbait?
Sitter tryckt på ovansidan...1 Foto-
Kanal: Bilder & fotografier
2025-12-04, 15:50 -
-
av PeterlarsHallåj! Fick en julkalender med fiskedrag nu i julas av sambon, tyvär var det en scam och alla drag...1 Foto
-
2025-05-22, 11:44 -
-
Vi drog ut på en av öarna utanför Varholmen i Onsdags och drog vi våra första Horngäddor för året. Här...1 Foto
-
2025-05-09, 07:07 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av KreativaFiskarnGbg, 2025-05-09, 07:07
|
2 svar
359 visningar