Fiskebilder från Högsby, Nässjö, Sävsjö och Vetlanda kommuner sökes - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskebilder från Högsby, Nässjö, Sävsjö och Vetlanda kommuner sökes

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiskebilder från Högsby, Nässjö, Sävsjö och Vetlanda kommuner sökes

Hej!

Jag jobbar med ett fisketurismprojekt inom LEADER-området Mitt i Småland som omfattar Högsby, Nässjö, Sävsjö och Vetlanda kommuner. Vårt stora mål med projektet är att samla alla fiskevårdsområden och all information om fisket i området på en gemensam hemsida. Där kommer vi att använda Sportfiskarnas Svenskafiskevatten.se som grund. Vi vill också få så många fiskevårdsområden som möjligt att börja sälja sina fiskekort på internet och även via mobilen (en satsning som håller på att ta form).

Jag försöker att samla in så mycket information som går från fiskevårdsområdena själva. Tyvärr är det lite svårt att få tag i bilder från sjöarna den vägen. Därför tänkte jag prova här istället! Kanske finns det någon fiskeentusiast som håller till i dessa krokar och kanske har ett jättearkiv med bilder. Och det är inte bara bilder på stora fiskar jag är intresserad av, även stämningsbilder som gör en sugen på att fiska och vackra naturbilder är intressant.

Om det är någon som känner sig sugen på att hjälpa till eller vill veta mer - hör gärna av er, antingen här eller genom att maila mig: adam.johansson@savsjo.se

Ha det gött och ett skitfiskeår 2010!
    //Adam Johansson, projektledare Fisketurism (LEADER-området Mitt i Småland)

lyfter...

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av snej12, 2015-07-15, 09:12
    2 svar
    2 683 visningar
    12 gillar
    Senaste inlägg onikolaus