Svenskt GoPro Fiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Svenskt GoPro Fiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Blev inte mindre sugen på vår nu . Riktigt trevlig film.

Kommentera

nä nu kan våren få komma tycker ja, våran norrländska sommar är så extrem kort så jag kan tycka att den kan komma snabbare nån gång. kanske måste flytta söder ut så man får en vettig säsong nån gång. men på vintern får man möjlighet att införskaffa lite nya fiskeprylar inför kommande säsong....

Kommentera

bra gjort men blev ganska segt efter ett tag... kändes som att det blev lite för enformigt med slow-mo och gopro genom hela editen. men annars bra filmat för att jvara just gopro, och riktigt fina fiskar!

Kommentera

Ursprungligen postat av skidåkarn Visa inlägg
          bra gjort men blev ganska segt efter ett tag... kändes som att det blev lite för enformigt med slow-mo och gopro genom hela editen. men annars bra filmat för att jvara just gopro, och riktigt fina fiskar!
          ja det är svårt att fylla en hel låt på ett vettigt sätt, ärligt talat så har jag aldrig tålamod att riktigt engagera mig fullt ut mot slutet av mina videos. man vill lixom bara bli klar

Kommentera

Ett tips att tänka på är ju att man inte behöver plöja igenom större bitar av en låt.
            Man kan ha sina små klipp i princip färdiga som man sedan väljer låt efter tempot i klippet.
            Det gör inget om klippet är en halv minut långt, så lång tid väljer man ut av musiken.
            Sedan är det övergångarna som kan krångla till det men fading, egna ljudet från klippet eller att man berättar något om klippet och kanske teknik eller hur man bundit fluga m.m kan flikas in för att få det att kännas rätt naturligt.

Önskar man var riktigt haj på det där med redigering med allt det innebär, men det blir bara en massa funderingar på hur man SKULLE gjort om man haft videokamera, sparade lite längre klipp och en dator som inte tog 3 timmar för att slutföra en snutt på 5 minuter :P

Kommentera

fick en gopro 3 black edition i 30 år present av min fina familj. kommer bli awesome i sommar. kommer bli coolt att prova att komma in lite närmare fiskarna och filma i högre fps. det kliar i fingrarna nu efter fisket. kändes jävligt gött att det spöregna här igår så snön försvinner snabbare, men norrland är juh norrland så man lär inte kunna fiska på sjöarna försen i slutet av maj som tidigast.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av PikeAnglersChronicles, 2024-07-15, 09:10
              5 svar
              1 178 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg KerryBlair  
              Startad av Norsk, 2025-03-25, 11:46
              1 svar
              291 visningar
              2 gillar