Hur lägger jag upp filmer med TPB? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur lägger jag upp filmer med TPB?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Hur lägger jag upp filmer med TPB?

har försökt men när den är klar så händer inget.. Undrar om det är någon som kan ge mig en utförlig beskrivning på hur man gör?

Mvh; benny wester

[QUOTE=team pike]har försökt men när den är klar så händer inget.. Undrar om det är någon som kan ge mig en utförlig beskrivning på hur man gör?

Mvh; benny wester[/QUOT]

sigpic

Kommentera

Ska bara vara att trycka på " Upload torrent " och sen välja den fil du ska ladda upp samt ange namnet på den samt kan ju en beskrivning vara bra också sen trycka in koden man ser i den lilla bilden! Sen tror jag det ska vara klart!!
      Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan
        Kanske inte så värst utförlig beskrivning... ;-)

http://wiki.theppn.org/index.php/Bit...ing_Your_Files är lite allmän information som kanske kan hjälpa...

Kommentera

Ursprungligen postat av kenta_85
          Ska bara vara att trycka på " Upload torrent " och sen välja den fil du ska ladda upp samt ange namnet på den samt kan ju en beskrivning vara bra också sen trycka in koden man ser i den lilla bilden! Sen tror jag det ska vara klart!!

Först måste man ju göra en torrentfil , innan man kan ladda upp just en torrentfil. Det gör du i ditt torrentprogram.
          sigpic

Kommentera

a jo de är möjligt! Har själv aldrig laddat upp nått
            Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Ursprungligen postat av kenta_85
              a jo de är möjligt! Har själv aldrig laddat upp nått
              Lura honom inte med massa skitsnack då
              sigpic

Kommentera

jag lyckas inte lägga upp en film nu, en efterlängtad sådan... står invalid tracker! skriver i URL adressen i programmet jag använder (BitComet, har testat med BitTornado också)... nån som har nått tips?
                Rostbiff opch vinäger

Kommentera

Ngn måste kunna hjä´lpa schlusser:o . Vill så gärna ha jerkfilmen.
                  tråkigt att det bara verkar va jag som vill ha filmen! Visa lite intresse folk!
                  Senast ändrad av B@M$E; 2006-05-09, 21:00.
                  "Det är för mörkt, jag hör inte vad du säger"
                  Croc-Cop

Kommentera

Öppna bitlord eller vilket torrentprogram du nu använder. Tryck "skapa" och välj vilken fil du vill dela med dig av.
                    Skriv i: http://tpb.tracker.prq.to/announce där det ska stå. Du ser nog var.

"Make .torrent" ska vara ikryssat och detta skapar nu en .torrentfil som lägger sig någonstans på din dator. Klicka ok.

Gå in på http://thepiratebay.org/ och registrera dig om du inte redan gjort det. Logga in och tryck till ladda upp torrent. Du laddar nu upp din .torrent-fil som du tidigare skapade. Skriver det som ska skrivas där, väljer kategori osv.

Sen är det klart.

Glöm inte att din Bitlord ska vara på och denna torrenten ska vara igång.

Detta är hur jag skulle tro att det hela görs. Borde inte vara svårare än så.

/ Mårten.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av PikeAnglersChronicles, 2024-07-15, 09:10
                    5 svar
                    1 182 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg KerryBlair  
                    Startad av Norsk, 2025-03-25, 11:46
                    1 svar
                    291 visningar
                    2 gillar