Med Ronny & Robert Andén alltså ... tänkte glutta på den ikväll. Har ni lärt er något av värde från den ?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vad tycker ni om filmen "Svenskt Fiske - Havsöring" ?
Collapse
X
-
Vad tycker ni om filmen "Svenskt Fiske - Havsöring" ?
C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/FiskesnackcomTaggar: Ingen
-
Var ett tag sedan jag sag den men det jag minns utav den var bra. Daremot tycker jag att gaddfilmen var mindre lyckad och trollingfilmen efter lax kraver en del forkunskaper om trollingfiske for att man ska hanga med i filmens snack. Broderna kan verkligen fisket i sina vatten. Har sjalv varit ute med Ronny tva ganger for varfiske efter gadda. En trevlig kille med mycket fiskslem under naglarna. Kan rekommendera en guidad tur med dessa tva broder.
Svinga lugnt!
-
deras film om abborre är i alla fall dålig, dom har slirbromsen på det absolut lösaste som går och typ bara jigg. det ser lite löjligt ut med den inställningen... dom tjänar inget på mothuggen efter som det bara skriker till och fisken märker nappast av det...
Det var en riktig B film.Rostbiff opch vinäger
Kommentera
-
Efter att sett filmen så tycker jag som nybörjare att jag "lärt" mig grunderna iallafall. Helt ok film även fast den inte var vrålproffsig.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Jag har sett gösfilmen två ggr, senast var bara för ett par dagar sedan. Jag ställer mig lite frågan till varför de använder nylonlina när de fiskar gös. När jag en gång i tiden började fiska gös så körde jag med nylon, men jag bytte ganska snabbt till spunnen. Resultatet blev att fångsterna ökade markant. Ofta är gösen bara där och stöter och med nylon lina så känner man inte det lika bra. Den töjer alldeles för mycket.
Och det jag verkligen inte kan föstå är varför man jiggar med nylon, det är ju totalt värdelöst. När man jiggar är ju huggen ännu mer försiktiga och då är ju en spunnen överlägsen. Sedan förstår jag inte heller varför de använder så lätt utrustning. Gösens käft är ju benhård och då gäller det att ha lite stomme i spöet så man kan driva in den där sketna jiggkroken så att den inte släpper.
Visst kanske kampen med 1,5kg´s gösarna inte blir lika häftig med ett tio fots spö, men man behöver inte oroa sig lika mycket för att kroken ska släppa.
Kommentera
-
Har den till salu ... det är med havsöring, gäddfiske etc på samma dvd ...The alt.usenet.rulez.is.the.king FAQ
Hakkaa päälle!Saatanan Usenet Rulez, sauna ei ole tarpeeksi kuuma.Kanna sisälle lisää pontikkaa, akka, pikinpäin!Perkele alt.usenet.rulez.is.the.king!
Klickbara länkar följer nedan
Nattplockad mask
Gädda äter Sissy
Abborre vs mask
Abborre vs mört
Måånga gäddor samlade vid betet
Gädda äter gädda
Spännande fiskemetod efter gädda
FS SPARADE TRÅD
Laxhugg!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
|
12 svar
1 512 visningar
4 gillar
|
Senaste inlägg
![]() |