För ”oss” i Sverige är det kanske tråkigt att de tävlar (även) ”nere” i Europa.
Men för Tyskar, Fransmän, Holländare och ... Ryssar upplevs det nog än mer intressant.
Serien har ju undertexter på Tyska, Franska och Ryska (!) så vi kan ju gissa var marknaden finns ...
Själv skulle jag tyckt det vore intressant om de tog in ett nytt tyskt lag, nytt polskt lag och då varför inte, ett nytt ryskt eller baltiskt (!) lag. Det borde finnas tillverkare (förutom Illex) i de länderna med exportambitioner.
(Tyvärr säljer väl KG inga fiskeprodukter från sådana tillverkare så det händer nog inte. Men intressant vore det. Med nya influenser.)
Men för Tyskar, Fransmän, Holländare och ... Ryssar upplevs det nog än mer intressant.
Serien har ju undertexter på Tyska, Franska och Ryska (!) så vi kan ju gissa var marknaden finns ...
Själv skulle jag tyckt det vore intressant om de tog in ett nytt tyskt lag, nytt polskt lag och då varför inte, ett nytt ryskt eller baltiskt (!) lag. Det borde finnas tillverkare (förutom Illex) i de länderna med exportambitioner.
(Tyvärr säljer väl KG inga fiskeprodukter från sådana tillverkare så det händer nog inte. Men intressant vore det. Med nya influenser.)
Kommentera