Någon som vet vart man kan få tag på den någon stanns. Skulle vara intressant att se den.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Tony Holm film - "Gädda"
Collapse
X
-
knota
Ursprungligen postat av RoddanNågon som vet vart man kan få tag på den någon stanns. Skulle vara intressant att se den.
Maila och fråga om den går att köpa!!
Står lite om filmen under "Våra filmer"
-
Har sökt runt på internet, mailade i våras och han sa att den skulle släppas på DVD i höst, mailade nu igen och han sa att han hade så mycket att göra men att han hade planer på att göra en DVD med bättre bild men den skulle tidigast komma om ett halvår.
Någon som har den och är intresserad av att sälja eller hyra ut den?
Skicka pm i så fall.
Kommentera
-
Nu (2009-04-17) finns både filmen "Gädda!" och "Tusenbröder en film om abborren" att köpa på en DVD med båda filmerna. Den är fri att visa privat, men får inte hyras ut.
Min egen insats i Gädda! var betydligt större än Sveriges Televisions och min lön under alla års filmande har varit löjligt låg. Som relativt nybliven fattigpensionär uppskattar jag om reglerna följs!
Det kanske t.o.m. blir fler filmer - håller just nu på att söka pengar för "Gädda 2". Den vill jag helst göra i HD. Mera uppgifter finns på min hemsida. Googla på Tony Holm så hittar du den!
Kommentera
-
Har lagt en länk nästan längst upp på http://tony.holm.just.nuUrsprungligen postat av Blue Visa inläggHar du inte någon kort snutt som trailer att lägga upp eller missade jag det på sidan?
Klicka på "Här finns en filmsnutt som avslutas med en sekvens ur "Tusenbröder"
OBS kräver ett bra bredband och programmet QuickTime.
Annars finns en kort snutt på You Tube som visar mig med full utrustning när jag filmar gäddan "Sid". Avslutas med att Sid kniper en abborre. Här är länken:
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Öresundsfiske, 2024-03-16, 11:13
|
5 svar
1 073 visningar
1 gilla
|
Senaste inlägg