C&R på annurlunda vis!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

C&R på annurlunda vis!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • laxarn
    replied
    Det finns idioter och så finns dessa!!!!Var rädd om fisken!!!!!!!!!!Skandal att hantera fisk på detta vis, börja spela moderatbandy eller något i stället!!

    Lämna en kommentar:


  • Storfiskaren
    replied
    Underbart överraskande kul

    ahahah makalöst avslut... swoooisch!!!

    /Storfiskaren
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • roach master
    replied
    Någon som har lyckats klura ut vad han skriker just när han kastar i den i sjön igen? :P

    Lämna en kommentar:


  • lex
    replied
    Ursprungligen postat av G1zm0 Visa inlägg
    hahah, kan inte sluta garva, det var så brutalt oväntat så det finns inte, säger absolut inte man ska göra så men det såg förbannat roligt ut.
    Håller med i allt, skrattar fortfarande även om det inte var ett snyggt tillvägagångssätt.

    Sen tycker jag också att vi borde skjuta, stympa, förnedra, etc fångstmannen (ironi!)

    Lämna en kommentar:


  • Stampe
    replied
    Ursprungligen postat av Scaner Visa inlägg
    Vad begär ni?

    Gäddan ligger helstill hela tiden i båten.
    Är förmodligen ett helt vanligt sätt att hantera en fångad gädda.
    Ingen superexpert och ingen amatör.
    Normalfiskare.

    Vägd på en våg i gungande båt, är väl mest det jag reagerar på.
    Kan bara hålla med, såhär gör Svenssonfiskare när dom tror att dom utövar C&R på ett bra sätt, alla såg väl klippet med den gruspanerade gäddan med en fot på sig, som fick rulla i själv.
    Då är detta ett steg i rätt riktning.
    Alla fiskar ju inte 100+ dagar om året.

    Lämna en kommentar:


  • birkan
    replied
    9,5 på nedslaget!!!!! (blev lite buklandning därav 0,5 poängs avdrag) Tror ärligt att fisken klarade sig ganska bra. Visst ser ju inte så trevligt ut, behandlingen den utsattes för. Men jag tror de flesta någon gång var nybörjare och visste inte bättre. Sen lär det ju finnas gott om snubbar här inne som växer och blir manliga bakom tangentbordet, men som i själva verket använder sig av en lååååååååååång lipgrip och en lika lång tång för att plocka ut betet...

    Vacker fisk iaf, får förunnat att plocka upp sådana madamer.

    Lämna en kommentar:


  • braxmax
    replied
    dumma dudes, inte bra att våga en 10kg fisk på det sättet heller, otroligt...

    kändes mycket tråkigt att se gäddan återutsatts sådär

    Lämna en kommentar:


  • grodfot
    replied
    haha, vilket vrål han gav till med på slutet :P blev lite chockad.. omoget men väldigt präktigt kast.

    Lämna en kommentar:


  • andrease
    replied
    hahaha herregud vilken kille. Jag tror jag dör, kan inte sluta skratta.
    Vilket hån mot alla c&r fantaster som sitter och ger fisken konstgjord andning vid båten osv.

    Givetvis är det helt fel att behandla fisken på de sättet men det var jävligt kul.

    Lämna en kommentar:


  • Grävlingen
    replied
    Alltså, tror inte själv kastet påverkade den nämnvärt... Handlar väll mer om lite hyffs!

    Peace!

    Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av PikeAnglersChronicles, 2024-07-15, 09:10
5 svar
1 191 visningar
0 gillar
Senaste inlägg KerryBlair  
Startad av Norsk, 2025-03-25, 11:46
1 svar
292 visningar
2 gillar
Senaste inlägg rundowncommando  
Startad av Börnie, 2025-06-01, 17:18
7 svar
471 visningar
1 gilla
Senaste inlägg emelialucass  
Startad av Team Colibri, 2025-07-07, 11:28
0 svar
65 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Startad av Team Colibri, 2025-07-07, 11:30
2 svar
327 visningar
1 gilla
Senaste inlägg Team Colibri  
Arbetar...
X