Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
C&R på annurlunda vis!!
Collapse
X
-
Det finns idioter och så finns dessa!!!!Var rädd om fisken!!!!!!!!!!Skandal att hantera fisk på detta vis, börja spela moderatbandy eller något i stället!!
-
-
Någon som har lyckats klura ut vad han skriker just när han kastar i den i sjön igen? :P
Lämna en kommentar:
-
Håller med i allt, skrattar fortfarande även om det inte var ett snyggt tillvägagångssätt.Ursprungligen postat av G1zm0 Visa inlägghahah, kan inte sluta garva, det var så brutalt oväntat så det finns inte, säger absolut inte man ska göra så men det såg förbannat roligt ut.
Sen tycker jag också att vi borde skjuta, stympa, förnedra, etc fångstmannen (ironi!)
Lämna en kommentar:
-
Kan bara hålla med, såhär gör Svenssonfiskare när dom tror att dom utövar C&R på ett bra sätt, alla såg väl klippet med den gruspanerade gäddan med en fot på sig, som fick rulla i själv.Ursprungligen postat av Scaner Visa inläggVad begär ni?
Gäddan ligger helstill hela tiden i båten.
Är förmodligen ett helt vanligt sätt att hantera en fångad gädda.
Ingen superexpert och ingen amatör.
Normalfiskare.
Vägd på en våg i gungande båt, är väl mest det jag reagerar på.
Då är detta ett steg i rätt riktning.
Alla fiskar ju inte 100+ dagar om året.
Lämna en kommentar:
-
9,5 på nedslaget!!!!! (blev lite buklandning därav 0,5 poängs avdrag) Tror ärligt att fisken klarade sig ganska bra. Visst ser ju inte så trevligt ut, behandlingen den utsattes för. Men jag tror de flesta någon gång var nybörjare och visste inte bättre. Sen lär det ju finnas gott om snubbar här inne som växer och blir manliga bakom tangentbordet, men som i själva verket använder sig av en lååååååååååång lipgrip och en lika lång tång för att plocka ut betet...
Vacker fisk iaf, får förunnat att plocka upp sådana madamer.
Lämna en kommentar:
-
dumma dudes, inte bra att våga en 10kg fisk på det sättet heller, otroligt...
kändes mycket tråkigt att se gäddan återutsatts sådär
Lämna en kommentar:
-
haha, vilket vrål han gav till med på slutet :P blev lite chockad.. omoget men väldigt präktigt kast.
Lämna en kommentar:
-
hahaha herregud vilken kille. Jag tror jag dör, kan inte sluta skratta.
Vilket hån mot alla c&r fantaster som sitter och ger fisken konstgjord andning vid båten osv.
Givetvis är det helt fel att behandla fisken på de sättet men det var jävligt kul.
Lämna en kommentar:
-
Alltså, tror inte själv kastet påverkade den nämnvärt... Handlar väll mer om lite hyffs!
Peace!
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av PikeAnglersChronicles, 2024-07-15, 09:10
|
5 svar
1 191 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av KerryBlair
2025-08-21, 08:52
|
||
|
Startad av Norsk, 2025-03-25, 11:46
|
1 svar
292 visningar
2 gillar
|
Senaste inlägg
|
||
|
Startad av Börnie, 2025-06-01, 17:18
|
7 svar
471 visningar
1 gilla
|
Senaste inlägg
av emelialucass
2026-03-25, 07:58
|
||
|
Startad av Team Colibri, 2025-07-07, 11:28
|
0 svar
65 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Team Colibri
2025-07-07, 11:28
|
||
|
Startad av Team Colibri, 2025-07-07, 11:30
|
2 svar
327 visningar
1 gilla
|
Senaste inlägg
av Team Colibri
2025-11-06, 15:50
|
/Storfiskaren
Lämna en kommentar: