Kommande Jerkbaitfiske film! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kommande Jerkbaitfiske film!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Kommande Jerkbaitfiske film!

Filmen redigeras i detta nu och är gjord av mig, Klas Andersson & Tobias Davidsson. Realese planeras komma i slutet av april, kanske tidigare....

Yeah man now we talking!!!

Kommentera

Film är alltid bra!!

Bra initiativ det är nog ingen tidigare som har gjort film om jerk fiske så ska bli spännade för det är nog många som är lite smått nyfikna på detta fiskesätt men vågar kanske inte lägga ut pengarna för att testa så ska bli kul att se kanske en annan också faller för trycket Har iaf en polare "tobisen" som har bestämt sig för att köpa jerk utrustning till våren så det blir en nyttig film för honom
      Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

ska också göra en film till våren med jerk!

Kommentera

filmen kommer att bli ca: 35-40 min. lång mkt. schysst musik... lite fighter och ganska bra gjord i undervisningssyfte...... till er som inte vågar er på detta fiske p.g.a pengar.... det är värt d!!! plus att det är riktigt lätt att göra egna jerkbaits..... ska snart lägga upp bilder på några jag gjort.... finns sedan mer intresse så ska jag hjälpa er så gott jag kan med beskrivningar mm.

Kommentera

Mycket bra!

Kommentera

Ska bli kul o se, fattar knappt vad det är. Man kastar iväg feta jerkbaits o står o rycker i spöet eller? =)

Kommentera

MM så har jag också fattat att det är.. Kan inte tänka mig att gäddorna har nått att sätta mot de tryva spöna man använder men jag har säkert fel!!
                Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Originally posted by En Annan Ogge
                  Ska bli kul o se, fattar knappt vad det är. Man kastar iväg feta jerkbaits o står o rycker i spöet eller? =)
                  Ta en titt på det här. Då kanske du får en bättre bild på hur ett jerkbait kan simma!!

Kommentera

Vildmark visade ett avsnitt för nått år sedan där dom jerkar gädda i havet och hornborgarsjön, den e rätt bra. Har den liggande om nån e intresserad. Inte allt för bra uppkoppling iofs.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av lsjonsson, 2021-10-19, 13:04
                    12 svar
                    1 567 visningar
                    4 gillar
                    Senaste inlägg Piscantur stercore  
                    Startad av Henke E, 2023-04-30, 21:59
                    13 svar
                    2 386 visningar
                    1 gilla