DC hub? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

DC hub?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • DC hub?

    Varför blir det "connection timed out"? på DC++ v.0.401? har det nåt med mina inställningar att göra tror ni? och har ni några bra Fiske films hubar att dela med er? skickar med en Bild med jag och en kompis i råneå älven med 2 idar som bifångster på Han med keps på sked drag och jag med Rapala mini fat rap :P
    Bifogade filer

  • #2
    Har du brandvägg ? isåfall välj passive mode i settings. eller ställ in brandväggen o välj active mode
    /Lazinko

    Kommentera


    • #3
      va är Adressen till den då??!!!

      Kommentera


      • #4
        hejjjjjjjjjjjj

        Kommentera

        Foton

        Collapse

        Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

        Relaterat

        Collapse

        Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Öresundsfiske, 2024-03-16, 11:33
        7 svar
        1 186 visningar
        4 gillar
        Senaste inlägg SABIROSE  
        Startad av PikeAnglersChronicles, 2024-07-15, 09:10
        5 svar
        1 197 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg KerryBlair  
        Startad av Börnie, 2025-06-01, 17:18
        7 svar
        472 visningar
        1 gilla
        Senaste inlägg emelialucass  
        Startad av Team Colibri, 2025-07-07, 11:28
        0 svar
        70 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Team Colibri  
        Startad av Team Colibri, 2025-07-07, 11:30
        2 svar
        328 visningar
        1 gilla
        Senaste inlägg Team Colibri  
        Arbetar...
        X