Fiske i Spanien/Fuengirola - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiske i Spanien/Fuengirola

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiske i Spanien/Fuengirola

Hej!

Kommer spendera 3 veckor i Fuengirola, Spanien i september på jobbresa. Skulle gärna upplevt lite fiske samtidigt.

Är det någon som har tips på guide eller arrangerade resor? Eftersom jag reser själv är det lite väl dyrt med havsfiske.

Havs- eller insjöfiske spelar inte så stor roll.

Blir väl dyrt med guide eller arrangerad resa oavsett? Går ju att fiska i havet på eget bevåg också, Behöver bara skaffa ett fiskekort. Är riktigt kul att köra LRF/UL-fiske i havet. Finns många fina arter att fånga i medelhavet.

Kommentera

Hej! Fuengirola är ett fantastiskt ställe för fiske. Eftersom du reser ensam och letar efter budgetvänliga alternativ, skulle jag rekommendera att kolla in lokala fiskeklubbar eller grupper. De organiserar ofta prisvärda gruppresor, och det är ett bra sätt att träffa andra fiskare. Du kan också prova sötvattensfiske vid närliggande sjöar som Embalse de La Concepción—det är lugnt och mindre kostsamt än djuphavsfiske. Hoppas du får en trevlig resa och lycka till med fisket! grade calculator

Kommentera

Hej! Precis som man kan planera sina arbetstimmar med Calcolo Ore Lavorative för att få koll på tiden, kan man planera fisket i Fuengirola för att få ut max av resan. Kolla lokala fiskeklubbar eller sjöar som Embalse de La Concepción för budgetvänliga alternativ perfekt om du reser ensam och vill ha lite struktur på både tid och fiske! calcoloorelavorative

Kommentera

Hej! Om du reser ensam och vill hålla kostnaderna nere är eget fiske från land eller enklare utflykter runt Fuengirola ofta det mest rimliga valet. Många planerar sina aktiviteter utifrån sin ekonomi på samma sätt som man ser över pension och framtida inkomster via alltså med fokus på vad som är hållbart i längden. Lokala fiskeklubbar, pirar och närliggande sjöar som Embalse de La Concepción kan ge bra fiskeupplevelser utan att det blir lika dyrt som guidade havsturer. calcolo pensione netta​​

Kommentera

Som jag har förstått det så skall man kunna fiska från stranden, men jag har inte koll på reglerna om det. dock kan du fånga blackfisk där, en lite annorlunda upplevelse att få på kroken. De dras oftast till lysande bete på natten som jag förstår det. Kan ju vara något att prova.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av pikeman59, 2025-03-27, 08:17
            1 svar
            317 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Team Colibri  
            Startad av BjornHans, 2025-07-03, 13:54
            5 svar
            448 visningar
            0 gillar