Ursprungligen postat av GäddJävel
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Horngädda / Näbbgädda
Collapse
X
-
Har väl näbbisarna kommit så är dom överallt i stort sett och ett så stort antal att du har svårt att inte få nån om du bara kastar rakt ut och drar in draget vid ytan. Där jag bor går fisken ända in på decimeter djupt vatten så detta året året har jag bestämt mig för att ta dom på fluga.
-
Så bra, men "här" behöver inte betyda överallt du vet..Ursprungligen postat av fogelbergska ju inte behövas sitta och kika på deras sida när jag bekräftar att horngäddan är här.
Kolla ett par rader upp och läs alla orden som jag skrev...Ursprungligen postat av OlofSå bra, men "här" behöver inte betyda överallt du vet..
IRONI:ONUrsprungligen postat av fogelbergIgår drogs det upp ett tjugotal hornisar på Ön i Limhamn, jag ska ut idag igen....
lägg speciellt märke till ord som Ön och Limhamn, detta borde vara en bra hänvisning till vart jag fiskar
IRONI:OFF
Kommentera
-
Jo det förstår jag hehe.. Men att horngäddorna är i limhamn är ingen garanti att de är i Helsingborg, därav min uppmaning att hålla koll på nyheterna på fiskekompaniets sida som komplement. Tack för informationen..._______________________________________
De morgenstond heeft goud in de mond
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Sista turen tyvärr för i år, men en fin skärgårds gädda på 9,2 som tog en jack Cobb blev ett fint avslut....1 Foto
-
Kanal: Fiskerapporter
2025-09-24, 15:35 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av anteman, 2025-05-12, 14:47
|
5 svar
602 visningar