När jag står i dessa kalla höstvindar och fryser om kinderna och händerna är som isbitar så finns det ingen snipa i världen som kan göra mig glad .
Jag hade varma kläder på mig men ändå var det kallt . Det känns att snart är det dags att gå i ide .
Jag var ute i flera timmar och den enda som hugger på kroken är en liten snip apa … ful var den också …försöka kroka loss den med frusna fingrar var inte det lättaste , jag brydde mig inte ens om att fota den .…
Är det inte dags att de större gäddorna börjar visa sin existens ??
Men hallo är det inte NU de BORDE vara vid land …??
Drömmen om att ligga i soffan ,några tända ljus med en skön filt och en bra film och en snygg bruns(censur ) man som masserar mina fötter klättrar högre upp min tio topp lista…jag funderar …
Är det dags att byta ut fisket mot soff gos ?
Är det dags att byta fritids aktivitet , fisket mot svettigt gympass och glo in solariebrända män med gorilla look och avsluta med en skön vila i solariet ??
Är det dags att byta ut sakerna i min låda …smink istället för beten ?
Odla naglarna och mingla ute på krogen istället för skogen….?
*suck* jag få se…
Jag är lite sur …och nerkyld
hoppas ni andra har ett riktigt skitfiske för själv har jag inte tid…ska hoppa i badet …
Föresten har just tittat i fotoalbumet …*kokar av avundsjuka * mm… där kan NI stå och glassa med era gäddor i famnen hälsa alla stora gädd kärringar som ni tar upp att en vacker dag …så nyper jag också dom… ( men grattis ändå till fina fiskar )
GOD NATT
Jag hade varma kläder på mig men ändå var det kallt . Det känns att snart är det dags att gå i ide .
Jag var ute i flera timmar och den enda som hugger på kroken är en liten snip apa … ful var den också …försöka kroka loss den med frusna fingrar var inte det lättaste , jag brydde mig inte ens om att fota den .…
Är det inte dags att de större gäddorna börjar visa sin existens ??

Drömmen om att ligga i soffan ,några tända ljus med en skön filt och en bra film och en snygg bruns(censur ) man som masserar mina fötter klättrar högre upp min tio topp lista…jag funderar …

Är det dags att byta ut fisket mot soff gos ?
Är det dags att byta fritids aktivitet , fisket mot svettigt gympass och glo in solariebrända män med gorilla look och avsluta med en skön vila i solariet ??
Är det dags att byta ut sakerna i min låda …smink istället för beten ?
Odla naglarna och mingla ute på krogen istället för skogen….?
*suck* jag få se…
Jag är lite sur …och nerkyld

Föresten har just tittat i fotoalbumet …*kokar av avundsjuka * mm… där kan NI stå och glassa med era gäddor i famnen hälsa alla stora gädd kärringar som ni tar upp att en vacker dag …så nyper jag också dom… ( men grattis ändå till fina fiskar )
GOD NATT
Kommentera