Jag har gjort 2 pass de senaste dagarna vid Dammtorps sjön i Nacka/Stockholm. Det är MYCKET MYCKET näckrosor som nästan gör det omöjligt att fiska. MEN...det är fruktansvärt mycket feta sutare där..jag sprang på ett gäng precis vid strandkanten som håller på och leker..det var väl ett gäng på 10-15..och några såg ut att helt klart vara på rekord vikter.
Jag lyckades bara få upp en på 1.4..men jag fick också en jäkla mycket feta sarvar också. Tyvärr så har jag väl gjort av med ett 10-pack av krokar och en massa lina på alla näckrosor. Jag skulle helt klart kunna säga att det är den sjö i stockholm som har mest och störst sutare som jag har sett..tyvärr så är det nästan omöjligt att få upp dom. Det är min rapport för nu
Nu är det Gös och Ål fiske som gäller för mig.
Jag lyckades bara få upp en på 1.4..men jag fick också en jäkla mycket feta sarvar också. Tyvärr så har jag väl gjort av med ett 10-pack av krokar och en massa lina på alla näckrosor. Jag skulle helt klart kunna säga att det är den sjö i stockholm som har mest och störst sutare som jag har sett..tyvärr så är det nästan omöjligt att få upp dom. Det är min rapport för nu
Nu är det Gös och Ål fiske som gäller för mig.
Kommentera