va ute här om kvällen med flickvännen hon ville bada lite o så där.. när hon badade passade jag på att jerka lite... stog från land, råkade sätta mig i botten, gick till båten och rodde ut o tog loss skiten. passade på att ta några kast utanför en vass kant jag sätt att nått jagade lite tidigare.. efter några kasst undrar tjejen om ja inte ska komma in snart. säger jo då ska bara ta ett kasst till när ja ser bustern intill båten slutar jag veva för att en jävligt irriterande mygga biter mig på armbågen smäller den och ser en stor plog komma mot draget hoppas på att den tagit med tanke på hur mycke slaklina så gick det inte att känna så bra, gör mothugg o där sitter den, 6,1kg och 101,5 cm lång smal som fan tyvärr...
pb på vikt tog jag några dagar tidigare på gädd mete 6,2 och 98 cm lång gissa om de va irriterande att va så nära 100 klubben...
hur som helst har gädd säsongen börjat jävligt bra för mig med tanek på vilken otur jag haft tidigare år... har nött o nött o nöt o bara kompisen har dragit stor fisk.. i år har ja slagit pbt jag hade förra året 10 ggr eller så=)
pb på vikt tog jag några dagar tidigare på gädd mete 6,2 och 98 cm lång gissa om de va irriterande att va så nära 100 klubben...
hur som helst har gädd säsongen börjat jävligt bra för mig med tanek på vilken otur jag haft tidigare år... har nött o nött o nöt o bara kompisen har dragit stor fisk.. i år har ja slagit pbt jag hade förra året 10 ggr eller så=)
Kör 6-8 meterskurvan och du kommer att få STORT !
Kommentera