I fem dagar i rad så har jag vart och fiskat efter gädda på samma ställe, mellan 4-9 h per dag. Hela tiden har det vart gäddor som jagar mört, och jag talar inte om EN gädda, snarare tio. Jag har sett dom hugga mört i luften efter att dom desperat försökt att undkomma dessa dödsmaskiner. Men det till trots så har jag inte lyckats få en enda att hugga.!(?) Jag har testat spinnare, skeddrag, jerk, vobbler, botten mete, mete med levande agn (mört).
Jag kan inte förstå hur jag har lyckats undvika att få nån fisk!?? Nån som kan komma med nåt bra förslag eller alternativt iallafall en förklaring!?
MvH /
En envis rackare som nästan gett upp.
"Det finns inga dåliga tider för fiske, bara fiskar som inte förstår bättre!"
Jag kan inte förstå hur jag har lyckats undvika att få nån fisk!?? Nån som kan komma med nåt bra förslag eller alternativt iallafall en förklaring!?
MvH /
En envis rackare som nästan gett upp.
"Det finns inga dåliga tider för fiske, bara fiskar som inte förstår bättre!"
Men samtidigt så blir man fan så nöjd när det väl smäller på sen !! Sen kanske du ska eller rättare sagt inte fiska samma tidpunkt om du nu gjort det !! har haft det bästa fisket från 17.00 o 2 tim framåt. men det är ju här nere i småland. Bara att nöta o blöta !!
Kommentera