Poppers är ju underbara... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Poppers är ju underbara...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Ambassadeur5000 Visa inlägg
    Poppers är ju asroliga Snacka om sjuka beten! Rasslar, skvätter och för ett jävla oväsen plus att de är roliga att veva in
    Köpte mina denna sommar, både som spinn och flug. Kul!!!

Håller med, kan ge mig tusan på att det är mr Hult som fått dig intresserad Jag älskar iaf det fisket, trots att jag inte fått så värst mycket på det. Enda fisket jag verkligen älskar att florera i beten och inhandla påtok för många

TargeT: Tycker absolut du borde ha många olika sorters utbeten och storlekar istället för märken och färger Walk the dog och även propellerbeten! Några av varje, i olika storlekar är alltid matnyttigt!

- Glöm aldrig att du är helt unik. Precis som alla andra.

Kommentera

Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen Visa inlägg
      Håller med, kan ge mig tusan på att det är mr Hult som fått dig intresserad Jag älskar iaf det fisket, trots att jag inte fått så värst mycket på det. Enda fisket jag verkligen älskar att florera i beten och inhandla påtok för många

TargeT: Tycker absolut du borde ha många olika sorters utbeten och storlekar istället för märken och färger Walk the dog och även propellerbeten! Några av varje, i olika storlekar är alltid matnyttigt!
      Mr Hult - Hahaha så är det nog. Har du tagit bort ditt älsklingscitat?
      Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Ursprungligen postat av Ambassadeur5000 Visa inlägg
        Mr Hult - Hahaha så är det nog. Har du tagit bort ditt älsklingscitat?
        Lät inte fullt lika coolt som mr Bond men man får väl prova.. Aa fytusan, hade ju en hel bibba med grejer som signatur ju, det funkar ju inte! Får hitta på nått annat Pssst.. liv i den stora säljestråden

Kommentera

Lät inte fullt lika coolt som mr Bond men man får väl prova.. Aa fytusan, hade ju en hel bibba med grejer som signatur ju, det funkar ju inte! Får hitta på nått annat Pssst.. liv i den stora säljestråden
          You are my pellejöns Kanske skall fiska ihop nån dag, vad tror du? skulle vara roligt att träffa en till pajas från FS har ju träffat Kim
          Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Sure, vore la nice! Väntar på att 8 olika ytbeten skall landa i brevlådan nu Grodor, propellerbeten, poppers, walk the dog! Häärligt!

Kommentera

Sure, vore la nice! Väntar på att 8 olika ytbeten skall landa i brevlådan nu Grodor, propellerbeten, poppers, walk the dog! Häärligt!
              Runt tolv gurkor på popper idag, jag tog bara två men endå!

Riktigt roligt fiske.
              Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
              &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
              ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
              Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

Låter grymt skoj Får ut och prova när mina beten ramlar ned i brevlådan!

Minns fortfarande ett grymt hugg. Kastade ut långt som fan för att nå näckroserna. Där står den tänkte jag, så jag vill inte dra iväg den för snabbt. Lirkade fram betet med små ynka rörelser och jo visst, som en raket kommer en liten gädda upp ur vattnet, helt ovanför vattnenytan med hela kroppen säkert 1 meter upp i luften. Härligt motljus också, hade lätt blivit årets bild om det var nån som fotat. Den missa betet och simma vidare.. ja som man säger.. plötsligt händer det

Kommentera

Låter grymt skoj Får ut och prova när mina beten ramlar ned i brevlådan!

Minns fortfarande ett grymt hugg. Kastade ut långt som fan för att nå näckroserna. Där står den tänkte jag, så jag vill inte dra iväg den för snabbt. Lirkade fram betet med små ynka rörelser och jo visst, som en raket kommer en liten gädda upp ur vattnet, helt ovanför vattnenytan med hela kroppen säkert 1 meter upp i luften. Härligt motljus också, hade lätt blivit årets bild om det var nån som fotat. Den missa betet och simma vidare.. ja som man säger.. plötsligt händer det
                  En av dom jag tog idag tog poppern 20 cm från båten när jag liksom slutat fiska och snacka lite skit, gjorde nästan i brallan, himla roliga hugg..
                  Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
                  &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
                  ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
                  Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

Aa de e underbart Ytfiske i ett nötskal, skiter nästan i brallan och knäna skakar om fisket är bra

Kommentera

Svar till första inlägget:
                      Detsamma hände mig körde med en Abu Tormentor sjunkande (färg H-tiger). Linan hade lagt sig på kroken så den sjunkande wobblern flöt på ytan. Upp hoppar en enkilos gädda och missar draget med centimetrar. Blev skakig i flera minuter.
                      Så jag införskaffade mig en Storm Chug Bug (Som alltså går precis på ytan) och hoppas den funkar bra.
                      [FONT="Times New Roman"][/FONT]Hej!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Hornswoggle, 2024-06-22, 11:38
                      2 svar
                      804 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg marryjoy63  
                      Startad av Mathias 70, 2025-09-24, 15:35
                      2 svar
                      452 visningar
                      3 gillar