Troll!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
40 tal öringar!
Collapse
X
-
Själv spärrade jag av en lekvik med nät i helgen.... blev över 100 kg romstinn gös, snacka om fiskarfänge!
Blev många fina fileér i min frys och fiskmåsarna fullkomligt frossade på gösrommen som jag slängde i strandkanten.
En liten bonus var oxå att ett par nya jerks satt fast i mitt fina nät när jag drog upp det. Dom skall jag lägga ut på Tradera, så höll ögonen öppna.
Skitfiske på er alla storfiskare!
Mvh Danne
Kommentera
-
precis så är det nog, så varför bry sigUrsprungligen postat av Tovi Visa inläggKänns som en tråd skriven enbart pga av att provocera, men vad vet jag
Kommentera
-
* Bling Bling * jackpot!Ursprungligen postat av Tovi Visa inläggKänns som en tråd skriven enbart pga av att provocera, men vad vet jag

så jävla kul att dryga sig med sportfiskare
sätter nät några gånger per år, då främst efter flundra till midsommar.. haha förlåt om jag gjorde nån upprörd
blaah
Kommentera
-
Kan inte du bara ge mig din adress och ditt telefonnummer? Eller bara berätta var din båt ligger så räcker det.Ursprungligen postat av RJTKF89 Visa inläggHej! Fick 44 öringar i mina nät under natten!!
Feta o fina va dom allihop. Här ska de grillas!
Kommentera
-
Tja, efter 80cm gäddor ifrån Tingstäde som väger 6 kilo så tror nog ingen som kan ön något som du säger.Ursprungligen postat av RJTKF89 Visa inlägg* Bling Bling * jackpot!
så jävla kul att dryga sig med sportfiskare
sätter nät några gånger per år, då främst efter flundra till midsommar.. haha förlåt om jag gjorde nån upprörd
How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Sista turen tyvärr för i år, men en fin skärgårds gädda på 9,2 som tog en jack Cobb blev ett fint avslut....1 Foto
-
Kanal: Fiskerapporter
2025-09-24, 15:35 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Hornswoggle, 2024-06-22, 11:38
|
2 svar
770 visningar