Nu får du avslöja ditt nya PB! Är filmen klar snart eller skall du filma lite till i helgen?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Sanslöst Gäddmete idag ! Äntligen ...
Collapse
X
-
Stizo, ska filma mer ja ... ska kolla lite på materialet från i Söndags men mitt PB som filmades under vattnet blev inget bra. Kameran glappade ... crap ! Vill gärna ha med vissa saker innan jag släpper denC&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Med tiden kanske du får ihop till en häftig halskedja med gäddtänder i. =)Originally posted by Bergman
P-U, hehe. Strax efter att jag skrev det där inlägget så hittade jag en pyttetand till ... sammanlagt två pyttetänder i samma finger... mina kollegor kollade ju också lite konstigt på mig när jag visade tanden/tänderna. Skulle inte förvåna mig om det sitter nån liten bit kvar för det sticker lite fortfarande.
Men det var det värt med tanke på PB:tMå vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Vilka förväntningar jag får med tanke på förhandssnacket inför filmen. Alla PBn under 12 kilo känns som oviktiga att visa upp....Originally posted by Bergman
Stizo, ska filma mer ja ... ska kolla lite på materialet från i Söndags men mitt PB som filmades under vattnet blev inget bra. Kameran glappade ... crap ! Vill gärna ha med vissa saker innan jag släpper den
Kommentera
-
BeBest, kommer bli ett pyttehalsband iofs ... tänderna var minimala ... som stickor ungefär. Fast närman berättar för barnbarnen om 50 år så var det väl de största tänderna som satt i fingret. Hehe!
Cello, ha inte allt för höga förväntningar ... trots allt bara amatörer som gjort den. Förutom Kulan och Cribba när dom var med då.
C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Du verkar ju bite på gäddor så du kanske blir gäddbiten fler gånger. Och lyckas du nu inte slita åt dig fler gäddgaddar så infatta dem du har lite tjusigt och bygg upp en fantasifull legend om smycket och lägg det till familjeklenoderna!
Fan det där blev ju nästan ett uppslag till en hel roman!Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Sista turen tyvärr för i år, men en fin skärgårds gädda på 9,2 som tog en jack Cobb blev ett fint avslut....1 Foto
-
Kanal: Fiskerapporter
2025-09-24, 15:35 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av anteman, 2025-05-12, 14:47
|
5 svar
604 visningar