Ursprungligen postat av Metatron
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Rapport från GBG
Collapse
X
-
När det gäller Amhults dammen så fins det nog bara gädda kvar i den pölen, har varit där några gånger men det har bara varit gädda, hade en snubbe jag pratat med han hade fåt en på 3.7 som han sate tillbaka %¤&/#¤& så när det gäller regnbåge så glöm Amhults dammen
-
Ursprungligen postat av Metatron Visa inläggTänkte starta en liten tråd och jag hoppas att andra i området hänger på och fyller i
Stensjön är nästan helt isfri, Rådasjön har börjat där det är lite mer strömt vatten.
Horssjön eller Horrsen är lite is kvar på oxå. Dessa ligger ju i mönldal/mölnlycke.
Var ute i Torslanda och kolla Amhult och den var helt isfri, dock stendöd på napp. Nån som vet om det finns fisk i den pölen?
Rannebergen och St.Mölnesjön börjar att spricka upp, lossat helt ifrån land och där det finns rinnande vatten går det utmärkt att meta. Dock inte helt bra öppet för kastfiske.
Har inte sett nån is längst hela kusten så havet är nog isfritt men jag vet inte om det blir tillräckligt varmt för havsöringen att komma in den 1:a april. Nån som vet nått bra ställe att fiska öringen på???
Fyll gärna på mer om vilka sjöar det inte ligger is på
Kan säga att det visst finns fisk i den dammen, regnbågen är otroligt svårflirtad bara och gäddorna små. Men det kryllar utav småfisk!Ursprungligen postat av Fobo Visa inläggNär det gäller Amhults dammen så fins det nog bara gädda kvar i den pölen, har varit där några gånger men det har bara varit gädda, hade en snubbe jag pratat med han hade fåt en på 3.7 som han sate tillbaka %¤&/#¤& så när det gäller regnbåge så glöm Amhults dammen
Kommentera
-
OK får åka dit någon dag och meta lite!Ursprungligen postat av DanielJ Visa inläggKan säga att det visst finns fisk i den dammen, regnbågen är otroligt svårflirtad bara och gäddorna små. Men det kryllar utav småfisk!
Vet du vad det fins för arter?
Kommentera
-
Amhults damm :
Liten gädda tagen idag. Svårflirtad Regnbåge och hoppades mörtar bjöds de på idag.
Kommentera
-
vart ligger pricken om man får fråga?Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen Visa inläggMeta makrill runt Pricken utanför Björlanda imorse, blev 9 st! Dåligt iår!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Sista turen tyvärr för i år, men en fin skärgårds gädda på 9,2 som tog en jack Cobb blev ett fint avslut....1 Foto
-
Kanal: Fiskerapporter
2025-09-24, 15:35 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Hornswoggle, 2024-06-22, 11:38
|
2 svar
794 visningar