Var ute och rodde med båten idag och landade en gädda på 4.8Kg 100m efter husbåten i stångån ni som fiskat vet vilken jag menar..
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Gädda i stångån
Collapse
X
-
Taggar: Ingen
-
-
drog en gädda mellan bron och bryggan som folk brukar stå vid där vid tekniskaverken fast mittemot, den dunka huvudet i stenen och fick sin frihet
Tog han på jigg intresserad av vad du plocka din på?
Bör väl tilläggas att polaren drog upp en lampkabel, kvalitén i stångån fyfan alltså
Kommentera
-
hehe okej jo stångån är väl inte jätte mkt att hurra för mkt skräp i den... jag drog min gädda med en frenzy wobbler silver svart färgad som man får i abus startpaket.. samt att jag hade en colafärgad jigg som teaser (tror det heter så) den andra drogs på en liknande wobbler som gick sönder i hugget
Kommentera
-
-
Var ute i Roxen idag med 2 kompisar, vi drog en 6kgs 5,5 samt en 2,2
6:an på biltema wobbler gale ska icke nedtalas !!! han med 5,5 tjaffsa om sin nils master men jag vet inte biltema kan ju det där
Grattis Timpa till sin första gädda på nya jerkutrustningen större lär dom bli
Kommentera
-
Tjenare skojjigt att höra att ni fått fisk.. ska till slattefors imorgon hoppas på lite fångst betesfisk kryllar det väl av vid nykvarn.. ska du ha småfisk finns det massor.. ngn som vet vilka färger som funkar på gös..
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Sista turen tyvärr för i år, men en fin skärgårds gädda på 9,2 som tog en jack Cobb blev ett fint avslut....1 Foto
-
Kanal: Fiskerapporter
2025-09-24, 15:35 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av anteman, 2025-05-12, 14:47
|
5 svar
608 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av anteman
2025-05-23, 22:14
|
||
|
Startad av anteman, 2025-06-01, 00:51
|
1 svar
259 visningar
4 gillar
|
Senaste inlägg
av efc__
2025-06-01, 20:32
|
||
|
Startad av Mathias 70, 2025-09-24, 15:35
|
2 svar
408 visningar
3 gillar
|
Senaste inlägg
av HarpoonMan
2025-12-03, 11:09
|
Kanske man ska ta sig ner till ån och slänga lite då!
Kommentera