Jag gav ju upp fiske för några årsedan pågrund av inte fick någon fisk eller inte kom ut så mycket,för fiska,dem gånger jag fiska,var i insjö,som jag döpt om till dödenssjö
men jag har tack vare en kompis,kommit ut nu för tänkte ta upp fiskeintresset igen

och jag nu varit ut många fiskepass,för mig och jag faktiskt fått fisk
en fiskepass fick jag 7abborar och en Gädda,för mig är mycket och senaste gången fick jag 3Gäddor och tre abborar
första gäddan var på 2kg och det är nog snudden på rekord
Jag har också en anna hobby fotografering och tycker det ät bra kominera fiske med fotografering och jag har nu kommit ut pass ofta,så är nöjd
jag har nu fått mer fisk,än jag fick på 15-20år,när fiskade förrut
roliga är,att dem abborar o gäddor som jag har fått nu,är på en spinnare,som jag köpte för 10kr
snacka om hittat något bra trots bara kostar 10kr;-)
har nu svårt,använda något annar fiskdrag,hehehehe
Nu när hösten är här hoppas jag på stora Gäddor
men jag har tack vare en kompis,kommit ut nu för tänkte ta upp fiskeintresset igen

och jag nu varit ut många fiskepass,för mig och jag faktiskt fått fisk
en fiskepass fick jag 7abborar och en Gädda,för mig är mycket och senaste gången fick jag 3Gäddor och tre abborar
första gäddan var på 2kg och det är nog snudden på rekord
Jag har också en anna hobby fotografering och tycker det ät bra kominera fiske med fotografering och jag har nu kommit ut pass ofta,så är nöjd
jag har nu fått mer fisk,än jag fick på 15-20år,när fiskade förrut
roliga är,att dem abborar o gäddor som jag har fått nu,är på en spinnare,som jag köpte för 10kr

har nu svårt,använda något annar fiskdrag,hehehehe
Nu när hösten är här hoppas jag på stora Gäddor

Kommentera