Idag var jag och kiwi ute på mina hemmavatten. Vi hade kollat på vädret dan innan o det lovade solsken! Men när vi kommer dit är det snarare snöstorm! Det var ytterst dålig sikt m.m. Till slut får vi en fällning men den tappar vi. Sen en till på samma spö o den här gången sitter en liten fisk på dryga 2,5 kg. Vi prövar oss fram så in i helvete men sikten blir både bättre o sämre upp o ner hela tiden!!!!
Sen börjar det blåsa som jag vet inte vad och läget blir mer försämrat! Vi förflyttade oss inte så mycket för det gick typ inte. Sen när klockan blir runt halv 1 börjar solen titta fram men då är vi redan så köldstela och trötta att vi inte pallar mer! fisken var verkligen inte på hugget idag...
Jag ska förmodligen dit någon mer dag men då ska det fanimej vara soligt!
Skitfiske på er!
Sen börjar det blåsa som jag vet inte vad och läget blir mer försämrat! Vi förflyttade oss inte så mycket för det gick typ inte. Sen när klockan blir runt halv 1 börjar solen titta fram men då är vi redan så köldstela och trötta att vi inte pallar mer! fisken var verkligen inte på hugget idag...
Jag ska förmodligen dit någon mer dag men då ska det fanimej vara soligt!
Skitfiske på er!
Skulle igentligen åka 10 mil till sthlm i morrn och fiska med fiskmix, askungen men det känns som om vädret har blivit riktigt dåligt
Kommentera