Brunnsviken - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Brunnsviken

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Brunnsviken

Var ute och fiskade i brunnsviken för första gången. Var bara ute 3 timmar inget hugg alls bara 3 st bottennapp.

Jag stod nära Haga båtklubb. Är det någon som vet där det är bäst att kasta på hagasidan. Ålkistan är för långt för jag promenerar från Solna Centrum

Tror ingen outar sina hot spots på ett öppet forum. Men nöt på så kanske det händer grejer.
    http://www.silverbums.com

Kommentera

Skulle vara skönt att höra att folk fått fisk i sjön iallafall

Kommentera

jag har aldrig fått nått i brunnsviken.

Kommentera

Haha det finns nog bättre ställen än brunnsviken om man ska fiska, där får man sällan fisk, fast det går ju att gå runt och fiska abborre nästan överallt, och ibland får man väl en och en annan gädda men det är ju sällan och speciellt kul är det väl inte heller.. Men för ett antal år sen så har jag en kompis som fick en gädda på 11 och en borre på 1,6 kg och en annan som tog en gädda runt 8. Men jag tycker sällan att brunnsviken är speciellt fångstgivande, Jag var själv där och ismetade två gånger i vintras utan ett enda hugg så som sagt, det finns ju bättre vatten helt klart! Men om man nu nödvändigtvis vill köra där så tror jag att det är bäst vid cafe sjösstugan om du vet vart det är, till höger om den finns det en vik med ett utlopp som är ganska grund och fylld med vass, där ska det nog finnas lite gädda, men jag blir bara taggad på att köra någon annanstans när jag är där på grund utav det sega fisket. Haha.
          Skit fiske!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Hornswoggle, 2024-06-22, 11:38
          2 svar
          804 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg marryjoy63  
          Startad av Mathias 70, 2025-09-24, 15:35
          2 svar
          452 visningar
          3 gillar