Ljohan, vi pratar om två av landets bättre gäddfiskare, tror du dom skulle hitta på en sån här skröna med vetskapen om att förlora sitt anseende? Luktar lite avundsjuka tycker jag...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Makalöst gäddfiske
Collapse
X
-
Klart man är avundsjuk.I alla fall är jag det. Men avundsjuka och missunnsamhet är två olika saker.
Dessutom är Buster och Trumman två mycket erfarna och i mina ögon mycket trovärdiga fiskare. Att ifrågasätta deras ärlighet är bara korkat och ett bevis på att man inte har någon koll.
//StefanDu kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.
´til things are brighter, I´m the man in black
Kommentera
-
...och Buster har dragit en till. 15160 gram vägde den. Herrejävlar!
Ljohan: Dessutom finns allt på film.Drillning, landning och vägning/mätning.
//StefanSenast ändrad av Rudan; 2004-03-27, 10:25.Du kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.
´til things are brighter, I´m the man in black
Kommentera
-
Visst sjutton är man avundsjuk....Hade hellre drillat fetgäddor än suttit på jobbet.......Förstår i o f s ijohans påpekande eftersom personer verksamma i sportfiskebranschen ofta ljuger om och överdriver sina fångster. Nu menar jag givetvis inte att Trumman och Buster gjort det.Hälleflundrafiskare
Kommentera
-
Den som inte är avundsjuk är nog inte fiskeintresserad
Men jag har anledning att vara tveksam eftersom jag inte känner personerna ifråga.
Tänk om man skulle lite på alla som massmedia säger är skickliga.
Men visst har ni rätt, vore ju lite naivt av dom att ljuga ihop en sådan historia
Sporten i sportfiske är att göra det svårare än det behöver vara.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Sista turen tyvärr för i år, men en fin skärgårds gädda på 9,2 som tog en jack Cobb blev ett fint avslut....1 Foto
-
Kanal: Fiskerapporter
2025-09-24, 15:35 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Mathias 70, 2025-09-24, 15:35
|
2 svar
436 visningar