Har jag fattat det rätt så kör dom imorgon också....Tror man får ringa turistbyrån i Blekinge och kolla lite...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Makalöst gäddfiske
Collapse
X
-
Ljohan, båda två lever på att sälja fiskegrejor, så självklart kan dom inte ljuga och inte visa upp bilder?
Inte så speciellt bra reklam för deras grejor.
Neo, tack för den uppdaterade listan och detta innan Vättern
gurkorna har tagit plats på i listan!How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke
Kommentera
-
Jag förstår din reaktion! Jag blir också sur om nån hoppar på mina polare!Originally posted by m@
Missunnsamhet var ordet jag menade naturligtvis! Vem är inte avundsjuk på såna praktgäddor? Men att tvivla på riktigheten i uppgifterna tyder på, som du säger, nollkoll...
!!!!!
Kommentera
-
m@
Arne lämna mig ifred tack, dina köttfiskepolare fick vad dom förtjänade, dessutom är jag inte "polare" med vare sig Trumman eller Buster även om jag respekterar dom som de skickliga gäddfiskare jag är. Sluta nu hacka på mig som du gör i nästan varje tråd annars blir jag ond igen...
Kommentera
-
M@. Tror inte Arnemyn var ute efter att hacka i sitt inlägg......Snackade med P-U häromdagen, sugen på att dra i dig en klämma eller två?Originally posted by m@
Arne lämna mig ifred tack, dina köttfiskepolare fick vad dom förtjänade, dessutom är jag inte "polare" med vare sig Trumman eller Buster även om jag respekterar dom som de skickliga gäddfiskare jag är. Sluta nu hacka på mig som du gör i nästan varje tråd annars blir jag ond igen...Hälleflundrafiskare
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Sista turen tyvärr för i år, men en fin skärgårds gädda på 9,2 som tog en jack Cobb blev ett fint avslut....1 Foto
-
Kanal: Fiskerapporter
2025-09-24, 15:35 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Mathias 70, 2025-09-24, 15:35
|
2 svar
430 visningar