Fiskesnack's kommande tävlingar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskesnack's kommande tävlingar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Fiskesnack's kommande tävlingar

    Snart är 2019 till ända och så även dom två tävlingarna.

    Hur går era tankar kring tävlingar? Blir det för lång tid med tävlingar som sträcker över ett år? Vill ni ha månadslånga tävlingar? Vår, sommar, höst och vintertävlingar?

    Vad tycker Ni?

  • #2
    Kan tänka mig rent spontant att deltagandet drastiskt avtar över en sån lång tid som ett år om det nu är så att man inte kan fiska regelbundet p.ga diverse anledningar här i livet. Detta drabbar ju 99% utav oss dödliga givetvis men tillslut blir det nog bara ett par som uppdaterar i slutändan, känns kanske inte lika motiverande att börja tävla sent på sommaren när någon både har ismetat, vårfiskat och efterleksfiskat gädda redan men vad vet jag.

    Jag tycker det är kul eftersom jag 99% av gångerna fiskar själv för att jag är en osocial jävel som vill ha lite lugn och ro i själen men det kan vara kul att skryta om dom lite bättre gäddorna för andra, och det är även intressant att se hur ens eget fiske är jämfört med andra glada amatörer och osponsrade proffs. Det är ingen jätteansträngning att mäta och ta en bild på en gädda tycker jag, särskilt med det dåliga mängdfiske jag har, även om det inte alltid är särskilt lätt att få till bra bilder dock. Förstår mycket väl att andra prioriterar att släppa tillbaka fisken omedelbums och endast tar minnen på riktigt stora exemplar.

    Jag hoppas jag kommer fortsätta ha en underbar sambo som låter mig fiska mycket även nästa år och då kommer jag ställa upp... Vem vet, kanske skaffar jag t.om ett borrespö för att fördriva tiden under dom varmaste perioderna?
    2:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2019
    2:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2020
    2:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2021
    8:e plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2022
    2:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2023

    Kommentera

    Foton

    Collapse

    Relaterat

    Collapse

    Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av BrainDisorder, 2022-01-10, 20:48
    109 svar
    6 183 visningar
    4 gillar
    Senaste inlägg Fiskefuralles  
    Startad av BrainDisorder, 2023-01-06, 20:42
    38 svar
    3 014 visningar
    5 gillar
    Senaste inlägg Najad
    av Najad
     
    Startad av BrainDisorder, 2023-01-06, 20:45
    48 svar
    3 102 visningar
    5 gillar
    Senaste inlägg TiSo
    av TiSo
     
    Startad av mrfisker, 2023-09-06, 11:42
    0 svar
    107 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg mrfisker  
    Startad av hnkm, 2024-01-13, 08:15
    12 svar
    834 visningar
    5 gillar
    Senaste inlägg Najad
    av Najad
     
    Arbetar...
    X