Alla som hade tänkt deltaga kan överväga att stanna hemma, för jag var nere på MÅ och anmälde mig till tävlingen för någon timme sedan...
Om någon mot alla odds vågar sig ner, för att ev. njuta av vädret eller något, får man väl önska er lycka till!
Om någon mot alla odds vågar sig ner, för att ev. njuta av vädret eller något, får man väl önska er lycka till!
har blåst sv vind hela veckan och hårt så mycke små fisk har samlats , så fiska där de har lega på vind säger ja bara
Kommentera