Jag fattar inte att så många tävlingar krockar med varandra, i våras var det Wallins tävling som var samtidigt som gädd-SM. Nu är både Wallins, svenska gäddklubbens KM och Sigtuna tävlingen på samma helg. (Det är mycket nu!)
Det blir tufft att hinna till Trosa från Bålsta på lördag kväll. Det vore bra med mindre konkurrens och mer samordning, för oss fiskares skull.
Det blir tufft att hinna till Trosa från Bålsta på lördag kväll. Det vore bra med mindre konkurrens och mer samordning, för oss fiskares skull.
Kommentera