Såg på Fiskejournalens hemsida att dom och CWC anordnar "Grand Slam Cup".
Fy vad coolt! Fler än jag som tänker delta!?
Klicka på filmlänken nedan för info!
http://fiskejournalen.picsearch.tv/?...sYIy7Ag&page=1
Skittfiske!/Team Perax, Jon Persson
Fy vad coolt! Fler än jag som tänker delta!?

Klicka på filmlänken nedan för info!
http://fiskejournalen.picsearch.tv/?...sYIy7Ag&page=1
Skittfiske!/Team Perax, Jon Persson
--AXL, DUFF, SLASH, STEVEN, IZZY--
Kommentera