nja det är tredje gången nu som vi ställer upp! och sedan är det tävling helgen efter på hovran i hedemora!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Värtan Cup 2010
Collapse
X
-
Ofan! Hur har det gått då?Ursprungligen postat av teamflatline Visa inläggnja det är tredje gången nu som vi ställer upp! och sedan är det tävling helgen efter på hovran i hedemora!
- Jasså hemma plan nästan då!
/MMina Placeringar:
2:a plats - Mälaren Mästerskapet Höstupplagan - Team Tail.
2: plats - Fångade tävlingens näst största gädda 100+ Roslags Pike
Kommentera
-
Team Ragadozo kommer ställa upp i VC för första gången någonsin! Förhoppningsvis inte den sista...
Ingen av oss i teamet har fiskat i Värtan nångång så man lär ju knappast ha en framskjuten placering men man vet ju aldrig. Ska försöka komma ut på något pass och leta lite hotspots men det känns som att det kommer vara ganska trångt bland alla båtar?
Finns det någon begränsning på vilket område man får fiska i eller är det fritt fram att åka ner till Trosa om man har en snabb båt?
Någon som har lust att dra fram en karta på det i så fall?!
Kommentera
-
Hehe nä så stort är inte området. Du kommer få en karta över zonerna du får fiska i.Ursprungligen postat av Tobias Visa inläggTeam Ragadozo kommer ställa upp i VC för första gången någonsin! Förhoppningsvis inte den sista...
Ingen av oss i teamet har fiskat i Värtan nångång så man lär ju knappast ha en framskjuten placering men man vet ju aldrig. Ska försöka komma ut på något pass och leta lite hotspots men det känns som att det kommer vara ganska trångt bland alla båtar?
Finns det någon begränsning på vilket område man får fiska i eller är det fritt fram att åka ner till Trosa om man har en snabb båt?
Någon som har lust att dra fram en karta på det i så fall?!
Kommentera
-
Min första jerk var Leksandsjerken... Har inte fått ngt fisk på de ännu men de kanske beror på att de mest ligger i lådan å glänser... och inväntar finfiskeUrsprungligen postat av teamflatline Visa inläggvinnar betet är inhandlat!
Kommentera
-
Det va det snyggaste jerk jag har sett!Ursprungligen postat av Patrik_J Visa inläggMin första jerk var Leksandsjerken... Har inte fått ngt fisk på de ännu men de kanske beror på att de mest ligger i lådan å glänser... och inväntar finfiske
Hade man en sån så skulle jag hänga den över öppna spisen!!
Leksand forever!Team [FONT="Comic Sans MS"]Esox Piscators[/FONT]
Kommentera
-
Jag skjuter hellre själv än ser polarna missa!!!!!
http://www.kingofmälaren.se/
http://xn--kingofmlaren-mcb.se
www.huntyardberras.com
www.bjerks.se
http://leech4you.se/
Fångstgaranti
Kommentera
Foton
Collapse
-
av MaxximJo, sesong 2025 är nog ny klappad och klar. Sjöarna här börjar frysa till. Sista fisketuren gav sex...1 Foto
-
Kanal: Fisketävlingar
2025-11-19, 23:07 -
-
av MrRodarchTjenare alla fiskesugna!
Jag tillsammans med några klasskamrater på Forshagaakademin har startat...-
2025-11-08, 13:31 -
-
av MaxximFina fiskar har registrerats. Har fått en hel del själv också, men ingen updatering på gäddfemman. Har...3 Foton
-
2025-10-02, 18:19 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av BrainDisorder, 2025-01-09, 10:54
|
44 svar
2 791 visningar