Torsken torskar men ett och annat ställe ser en ljusning enligt Naturvårdsverket.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Torsken har det svårt.
Collapse
X
-
Hoppas torsken kommer igång på er sida också. Men jag kunde inte rösta på nån Lucia, det var lite tråkigt tycker jag. Hittade en favorit
Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
-
Bebest Torsk ?! neee...
Alla bör skänka en tanke på torsken och dess öde !
inte bara som fritidsfiskare utan rent allmänt .!!!
snart e det jul och då tänker vi på långan å soda.. (lutfisk)
när kommer boken Mr Bebest ? står i kö för ett signerat ex
mvh Håkan
sigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av girren33 Visa inlägg
när kommer boken Mr Bebest ? står i kö för ett signerat ex
mvh Håkan
Jag känner trycket!
Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Ehhhh!!???? vad för en bok?Ursprungligen postat av girren33 Visa inläggnär kommer boken Mr Bebest ? står i kö för ett signerat ex mvh Håkan
mvhMvh Flodström
Flyfishing for salmon
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Flodström Visa inläggEhhhh!!???? vad för en bok?
mvh
Den vi väntar på, att BeBest ska göra klar och få ut i handeln, innan han blir för gammal för att göra slut på alla millioner i förtjänst.
Känner du trycket? BeBest det ökar.
I dont give a fuck who your father is.... don´t walk on the water while i´m fishing.
Min Blogg
http://www.fiskesnack.com/forum/blog.php?u=7117
http://www.sportfishinglovers.se/
Kommentera
-
Idag har jag skrivit tre rader. Den första raden är mitt namn. Den andra beskriver vad som ska följa. Den tredje är mycket kort och omfattar de första 62 åren av min CV. Ni kan få den braskande nyheten direkt: ”Jag är vid liv.”Ursprungligen postat av keldor Visa inläggDen vi väntar på, att BeBest ska göra klar och få ut i handeln, innan han blir för gammal för att göra slut på alla millioner i förtjänst.
Känner du trycket? BeBest det ökar.

Eftersom detta var ett ansträngande projekt att genomföra väntar jag tlll imorgon eller så att skriva ut det.
Därefter kommer ett tungt skede men antagligen kan jag då baxa bibban till posten. Därifrån kommer det sedan att gå en lastbilskonvoj, vilken med hjälp av varnande ledarbil, polisekort, verkstadsteam och radiorapportering kommer att transportera manuskriptet till något ännu inte utsett bokförlag.
Innan konvojen vet vart den ska, lär det inte bli någon bok. Förresten bok, en kvarts A5 är det en bok?
Kommentera
-
Det finns en kortare bok utgiven.Ursprungligen postat av BeBest Visa inläggFörresten bok, en kvarts A5 är det en bok?

Titel: Boken om Ingenting
Och det är just vad det är. En bok med alla sidor helt blanka. Så det är svårslaget.
Jag knåpar på mitt livs olika öden och annekdoter. Jag är nämligen en sån där som råkar ut för allt möjligt eller omöjligt.
Men det gäller att ha en positiv syn påtillvaron. Och det har jag så mina öden är beskrivna med en stor portion humor.
Ha det bäst, Bebest!
Uttern_Den gamle och navet
(han som e ute å cyklar)
Kommentera
-
Tack för hälsningen.Ursprungligen postat av Uttern_ Visa inläggDet finns en kortare bok utgiven.
---
Jag knåpar på mitt livs olika öden och annekdoter. Jag är nämligen en sån där som råkar ut för allt möjligt eller omöjligt.
Men det gäller att ha en positiv syn påtillvaron. Och det har jag så mina öden är beskrivna med en stor portion humor.
---
Uttern_
Är ju förstås ett j-a mög att ge sig på skriverier och tjata på förlag att de ska anta ens manuskript men man kan i alla händelser göra ett par försök.
Mitt manuskript har fått hjälp av många läsare och varit in till två bokförlag och vänt. Det tredje blir sista chansen. Sen hamnar bibban i byrålådan.
Flodström:
”
En Manuspresentation
Två män möts i en rastkoja utefter en vandringsled i landet mellan fjäll och urskog. Efter den natten blir sig livet inte likt för någon av dem.
Över ett existensialistiskt grundackord levandegörs personernas karaktärer, kontroverser och historier med hjälp av varm humor och suggestiv närvaro.
Bokens handling har ett natur- och fisketema men framförallt behandlar den såväl vardagliga önskemål som livsdrömmar. Hur bygger vi dem? Hur skyddar vi deras förutsättningar? Vad händer oss om de förloras? Inga uttömmande svar svar ges utan mycket lämnas till läsarens personliga värderingar att avgöra.
”
Blev du något klokare?
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mickedykare, 2021-02-02, 00:03
|
47 svar
3 577 visningar
1 gilla
|
Senaste inlägg