Man kan ta tåget dit man ska och fiska som när jag skulle till malmö och fiska tog jag tåget det är miljövänligt och det är trevligt.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Tåget
Collapse
X
-
Kan man ta tåget dit man ska fiska? Jo kanske i 0.05% av fallen om man är bosatt i norrland. Här finns ens inte nån tågstation, o upp till fjälls går det dåligt med tåg, äns från älvsbyn som är närmaste tågstation.
Kul för dig som kan ta tåget dock. Inte bara det att man spar på miljön, man spar pengar också!
-
-
Samma här - fast hellre vara passagerare i polarens bil!Ursprungligen postat av Sg Visa inläggjag tar bara tåg/buss. Eftersom jag inte har körkort...
Inte kul med 3 karpspön + ryggsäck och annat på en buss
sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!
Kommentera
-
Nä, kul är det inte. Men de gångerna jag åkt med bivvy, stol, holdal, och annat som väger så mkt att man knappt fattar att man orkar hålla på med det eller att man ens orkar lyfta det, är rätt många :PUrsprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inläggSamma här - fast hellre vara passagerare i polarens bil!
Inte kul med 3 karpspön + ryggsäck och annat på en buss
Känner ingen som bor i närheten som fiskar på samma sätt som jag gör så
I våras hade jag holdall, stol, bivvy och ryggsäck på buss, tåg från kosta till kalmar, sen taxi till läckeby :P
Kommentera
-
Det gäller ju att vara en specimen-masochist för att lyckas!Ursprungligen postat av Sg Visa inläggNä, kul är det inte. Men de gångerna jag åkt med bivvy, stol, holdal, och annat som väger så mkt att man knappt fattar att man orkar hålla på med det eller att man ens orkar lyfta det, är rätt många :P
Känner ingen som bor i närheten som fiskar på samma sätt som jag gör så
I våras hade jag holdall, stol, bivvy och ryggsäck på buss, tåg från kosta till kalmar, sen taxi till läckeby :P
sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!
Kommentera
-
Haha morsan har försökt tvinga mej på bussen ett par ggr när man ska pimpla i grannorten....
Aldrig att jag skulle sätta mej på en buss med flytoverall, isborr o skrylla mm
Men är de annat fiske går de väl ann, som sagt mer miljövänligt iaf.
I´m the son of rage and love the Jesus of suburbia //Billy Joe Armstrong
Green day på Ullevål 4/6-10
Green day på Wembley stadium 19/6-10
Green days American idiot musical på broadway 27/2-11
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mickedykare, 2021-02-02, 00:03
|
47 svar
3 818 visningar
1 gilla
|
Senaste inlägg