Kolla vår nya sida - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kolla vår nya sida

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

think i give a shit?

bara retards och amerikaner som kör mac.. pc är ju överlägset.. det är så svårt att få tag i de program man ska ha till mac.. har haft ett par st som sagt.. ingen konkurrerar ut min pc
    Fish On!

Kommentera

det var ca 10 år sedan jag fick min första
      Fish On!

Kommentera

mycket har hänt på 10 år grabben... och jag LOVAR dig att både ett och annat skrämmer slag på din lilla pc svårt att få tag i program...jo det är det vanligaste argumentet på pc-sidan, och jo det stämde, för sisådär 10 år sen... men just i det här sammanhanget så spelar det faktiskt ingen roll, producerar man sidor som ska visas på webben så är det lixom ett grundkrav att man kollar att det funkar i olika webläsare och på olika plattformar, men kodar man RÄTT från början så brukar det lösa sig av sig självt...

och mjo ja vet vad ja snackar om, har jobbat som webdesigner i över 6 år...
        Besök www.sportfiskeonline.com för att läsa allt om Team Snipa och deras senaste bravader

Kommentera

vi kan länka varann om du vill :P
          my precious....

Kommentera

Om du nu ville att vi skulle kommentera din sida, varför kan du då inte ta åt dej av kritiken och förbättra sidan?
            Och kom i håg, Håll det enkelt...

Kommentera

Tvingas man kompromissa nånstans så kan man skita i Mac-användarna tycker jag. Det är färre än 10% som använder Mac globalt. Inte för att de är sämre utan för att det bara är så....

I övrigt skulle jag nog också åtminstone låtsas som att jag tar åt mig av kritiken om jag bett om kritik... ;-)

Kommentera

CW: det må så va att det är färre än 10% som kör mac, men 10% av den totala befolkningen blir lik förbannat en hel del användare och kodar du ordentligt så funkar det på maccen oxå sörru...
                Besök www.sportfiskeonline.com för att läsa allt om Team Snipa och deras senaste bravader

Kommentera

NIC; säkert, kodning är inte min bag direkt. Men jag missar inte chansen att terra mac idealister... ;-) (Släng skräpet och köp en dator..

Kommentera

CW: tullenuttedåh själv missar jag aldrig chansen att försvara maccen...mot småsinta inskränkta peze-stackare som inte vet bättre

Kommentera

NIC; "tullenuttedåh"?? Akta dig så att jag inte påminner dig om din miss att inte åka med teamkamraterna och jaga borre i helgen som var. De hade ju tydligen en hyfsad dag i hemliga skärgården.

Fö. peze och gates rules....

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Flex, 2026-01-07, 10:25
                      8 svar
                      363 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg billion
                      av billion

Arbetar...
                      X