Kolla vår nya sida - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kolla vår nya sida

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Miss och miss? Min gissning är att NIC fått precis lika mycket fisk vare sig han varit med eller inte...

Kommentera

KG?; säkert men det är ju roligare att se när andra får fisk än att vara hemma och skura toan eller motsvarande...

Kommentera

om jag säger så här..de olika datorer och upplösningar jag testat så har det funkat.. det enda som är att menyn är lite konstig ibland men laddar man om sidan så funkar det.. ska se om jag kan lösa detta.. ska även lägga in texten som på förstasidan nu som en ruta.. detta borde passa de olika upplösningarna bättre
        Fish On!

Kommentera

gulleponkar då, klart man grämer sig lite att man missade ett grymt fiske men å andra sidan så unnar jag verkligen Lucius till sina första borrar över kilot, han har kämpat både hårt och länge
          Besök www.sportfiskeonline.com för att läsa allt om Team Snipa och deras senaste bravader

Kommentera

Den är gammal men den gäller än:
            In a world without walls and fences,
            who needs windows and gates?
            Och min nästa dator blir med all sannolikhet en Globen! Den är som jag, allround! PeeSee är inte aktuellt!
            Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

som sagt om man spelar eller liknande.. då är inte mac det bästa alternativet..
              Fish On!

Kommentera

Iget fel på Gates, han verkar sympatisk och givmild, precis som hans operativsystem, ger mycket glädje och MYCKET förtret, men likväl det GER!!!

Och vad tusan är Globe för något???

Hemsidan fungerade helt okej på min laptop, kanske bara tur.

Nåväl, jag stannar med PC, duger gott åt mig, inga problem än iaf.
                sigpic

Kommentera

en hel del nytt innehåll nu.. och sidan borde vara helt buggfri sen vi gjorde om den med frames.. ska se om jag kan få upp ett forum på den också
                  Fish On!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av Flex, 2026-01-07, 10:25
                  8 svar
                  363 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg billion
                  av billion

Arbetar...
                  X