Visserligen en ren konkurrent till denna sida. Men ett forum som har mycket att lova för framtiden. Dock ganska nystartad och få användare. Men upplägget på sidan är berömvärt!
Originally posted by Danne Visserligen en ren konkurrent till denna sida. Men ett forum som har mycket att lova för framtiden. Dock ganska nystartad och få användare. Men upplägget på sidan är berömvärt!
Har precis besökt sidan!
För få inlägg bara!
Men det kankse kommer igång lite senare!
Originally posted by cico Jag röstar....Fiskesnack!
//K
Är dömd att hålla med dig Cico, bättre på det mesta av jag sett, verkar som om båda sajterna är uppbyggda på samma plattform.
Trevligare atmosfär, layout, mm. på Fiskesnack.com.
Jag håller med Cico & Sturgeon faktiskt. Varför börja om på nytt med en ny sida ... jobbigt att hålla koll på två sidor också. Vi kan anpassa denna sida om det är något som saknas. Baggis ...
C&R hit och C&R ditDet är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Originally posted by Bergman Sturgeon, smörar du eller ?
Jag håller med Cico & Sturgeon faktiskt. Varför börja om på nytt med en ny sida ... jobbigt att hålla koll på två sidor också. Vi kan anpassa denna sida om det är något som saknas. Baggis ...
Nej, jag smörar aldrig, men skall sanningen fram och jag tror alla håller med mig , så har du gjort ett kanonjobb.
Du har varit lyhörd på alla åsikter som uppenbarat sig och försökt vara alla till lags.
Tackar det värmer ! Då låser jag denna tråd också men den får ligga kvar för husfridens skull ... alla måste ju få välja den sida som dom tycker bäst om.
C&R hit och C&R ditDet är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Kommentera