efter en månadsvistelse i grekland (avbruten vistelse). Men ack så glad är jag...
på torsdag kommer hon och hennes mamma hem.
Har saknat det lilla pillret något så enormt. Ska se till att ta henne med mig ut på mina fisketurer och hoppas på att hon blir intresserad av fiske. Om hon blir det så vet jag vad hon får i julklapp, fiske o fiskar har ett erbjudande med ryggsäck/pall, teleskopspö och rulle samt lite annat gott och blandat för runt 6-700:-, lagom pris för lite grejjor till en 5 årig tös, bara att hoppas att hon anamar detta intresset som hon gjort med mina andra intressen.
givetvis kommer hon få andra klappar mer anpassade till en tjej i hennes ålder också.
på torsdag kommer hon och hennes mamma hem.Har saknat det lilla pillret något så enormt. Ska se till att ta henne med mig ut på mina fisketurer och hoppas på att hon blir intresserad av fiske. Om hon blir det så vet jag vad hon får i julklapp, fiske o fiskar har ett erbjudande med ryggsäck/pall, teleskopspö och rulle samt lite annat gott och blandat för runt 6-700:-, lagom pris för lite grejjor till en 5 årig tös, bara att hoppas att hon anamar detta intresset som hon gjort med mina andra intressen.
givetvis kommer hon få andra klappar mer anpassade till en tjej i hennes ålder också.

Jag har inte klätt mina känslor i ord utan jag har istället packat upp alla hennes nallar och satt upp de på bokhyllan, nallarna försvann för henne när hon försvann från gården och både jag och tanten hade hjärtat i halsgropen, kanske lite tufft att ta alla hennes mjukisdjur, men man måste på något sätt visa hur allvarligt det är. Men hur somhelst, nu är alla hennes nallar tillbaka så hon kommer säkert bli glad när hon ser sitt rum.
Kommentera