Gud vad jag är fiske sugen , jag har bestämt mig för dra på fredag och tiden går jätte långsamt .
Jag har hört att fisket är trögt i mälaren ,men något borde jag få under 14 dagar´s fiske .Vad tror ni ? Hur trögt är fisket i mälaren ? runt Sandviken .
Jag mejlar med en gammal farbror som bor på ön som ska låna ut en båt till mig .
Det visar sig att han även har en gammal livräddnings båt med belysning och allt
Och då *plingade * det till i huvudet på mig
….ah nattfiske . Jag ska flirta
ordentligt med farbrorn hoppas att det blir några turer (kanske hans fru också, så jag får låna honom )
Jag är jätte tacksam om jag kan få tips om nattfiske , vad bör jag tänka på .
Gärna tips om jag bör ha speciellt bete osv.
Vad kan jag förvänta mig att få för fisk under nattfiske ….
Sukta mig gärna med era natt fångster i mälaren …
Hoppas det är okej att jag frågar så mycket.
Hälsningar en sugen Cath.
Jag har hört att fisket är trögt i mälaren ,men något borde jag få under 14 dagar´s fiske .Vad tror ni ? Hur trögt är fisket i mälaren ? runt Sandviken .
Jag mejlar med en gammal farbror som bor på ön som ska låna ut en båt till mig .
Det visar sig att han även har en gammal livräddnings båt med belysning och allt
Och då *plingade * det till i huvudet på mig
….ah nattfiske . Jag ska flirta
ordentligt med farbrorn hoppas att det blir några turer (kanske hans fru också, så jag får låna honom ) Jag är jätte tacksam om jag kan få tips om nattfiske , vad bör jag tänka på .
Gärna tips om jag bör ha speciellt bete osv.
Vad kan jag förvänta mig att få för fisk under nattfiske ….
Sukta mig gärna med era natt fångster i mälaren …
Hoppas det är okej att jag frågar så mycket.
Hälsningar en sugen Cath.
Nee skämt o sido, skicka ett PM om det nu är samma Sandviken vi snackar om och om du har sjökort så jag lättare kan beskriva var du borde rikta ditt fiske.
Kommentera