100-klubben - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

100-klubben

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • ~FB~Pike
    replied
    Det tar lång tid och först får du bara wobblern, tygmärket får du pröjsa 50 pengar för.
    Det kommer ett inbetalningskort med wobblern om jag inte minns fel.

    Lämna en kommentar:


  • trashmasta
    replied
    jadå. det brukar ta väldigt lång tid. kommer in en å annan anmälan så det blir go fördröjning på det!
    ja, strike pro har jag för mig att det är.

    Lämna en kommentar:


  • Petey21
    started a topic 100-klubben

    100-klubben

    Är det någon här som är medlem i 100-klubben (som alltså officiellt har ansökt till dem)? Om så är fallet, stämmer det att man får en Strike Pro-wobbler? Och om så också är fallet, ungefär hur lång tid brukar det ta innan de dyker upp? Ansökte om medlemsskap i slutet av september och hamnade även på FJ:s hemsida, men har inte fått vare sig wobbler eller tygmärket som jag beställde ännu. Men det kanske brukar ta lång tid?

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
11 svar
13 318 visningar
0 gillar
Senaste inlägg jimmy85
av jimmy85
 
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
13 svar
3 176 visningar
0 gillar
Senaste inlägg uditsen
av uditsen
 
Startad av Kulfisk, 2021-10-03, 21:21
15 svar
1 151 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Kulfisk
av Kulfisk
 
Startad av Xerup, 2022-07-26, 12:01
104 svar
6 882 visningar
2 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av Classe69, 2023-04-12, 20:23
68 svar
3 730 visningar
1 gilla
Senaste inlägg engqvist  
Arbetar...
X