Det tar lång tid och först får du bara wobblern, tygmärket får du pröjsa 50 pengar för.
Det kommer ett inbetalningskort med wobblern om jag inte minns fel.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
100-klubben
Collapse
X
-
jadå. det brukar ta väldigt lång tid. kommer in en å annan anmälan så det blir go fördröjning på det!
ja, strike pro har jag för mig att det är.
Lämna en kommentar:
-
100-klubben
Är det någon här som är medlem i 100-klubben (som alltså officiellt har ansökt till dem)? Om så är fallet, stämmer det att man får en Strike Pro-wobbler? Och om så också är fallet, ungefär hur lång tid brukar det ta innan de dyker upp? Ansökte om medlemsskap i slutet av september och hamnade även på FJ:s hemsida, men har inte fått vare sig wobbler eller tygmärket som jag beställde ännu. Men det kanske brukar ta lång tid?Taggar: Ingen
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 318 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av jimmy85
2026-04-27, 16:56
|
||
|
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
|
13 svar
3 176 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av uditsen
2025-07-29, 09:05
|
||
|
Startad av Kulfisk, 2021-10-03, 21:21
|
15 svar
1 151 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Kulfisk
2025-08-24, 13:59
|
||
|
Startad av Xerup, 2022-07-26, 12:01
|
104 svar
6 882 visningar
2 gillar
|
Senaste inlägg
av Xerup
2025-10-19, 20:04
|
||
|
Startad av Classe69, 2023-04-12, 20:23
|
68 svar
3 730 visningar
1 gilla
|
Senaste inlägg
av engqvist
2025-12-28, 22:06
|
Lämna en kommentar: