Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Blekinge tips!
Collapse
X
-
Är du dum på riktigt ellerUrsprungligen postat av theoneandonly Visa inlägghaha! Du får nog låna ut eriskberg som en rysk misilbas om du ska tjäna in 100 miljoner på det under din livstid!
?
Lämna en kommentar:
-
Det roliga med inlägget var att det var ett PLUS efter 10'an - hade Jimmee spolat det tecknet så hade det väl inte varit så roligt direkt...Ursprungligen postat av Rudan Visa inläggNästan tio betyder exakt nästan tio.
Vem som helst hade översatt 9.980 till 10.000, men inte mb79.
Starkt. Han har fortfarande den första drömgränsen kvar att knäcka.
//Stefan
Lämna en kommentar:
-
Tills mitten av förra v japp. Hoppas inte kylan som ska komma påverkar ert fiske.Ursprungligen postat av FiskeFreakOscarVa ute för första gången idag och bustern funka bäst. Fick dock bara 2 4or och en 3a men hade många efterföljare och några missade hugg. Alla hög hyffsat grunt. Men vi är ganska nöjda endå för första gången är altid svår. Annars värkar fisket fortfarande va grymt. Pappas prata med sin kompis Fredrik och han och Trumman hade haft riktigt bra fiske. Sen hade nån dansk missat en fisk han uppskatta till mellan 16-18 kg. Han såg när den högg och blev helt schockad. Ligger det verkligen is i delar av blekinge?
Lämna en kommentar:
-
haha! Du får nog låna ut eriskberg som en rysk misilbas om du ska tjäna in 100 miljoner på det under din livstid!Ursprungligen postat av Alessandro Visa inläggFast och andra sidan sett så finns det inkomstmöjligheter i E.
Lämna en kommentar:
-
big bandit shallow, pig, attitude shad, lilla wabull, funkar skitbra. grunt ska det vaUrsprungligen postat av PikeArrows Visa inläggVad är de för beten som går bäst nu i februari och i bleckinge. ? Grunt säger ni är de shallow buster och Big B som gäller eller vad. ? Lite nyfiken, men tanke på att jag vill köpa på mig lite nya beten in för vårens islossning.
Lämna en kommentar:
-
Vad är de för beten som går bäst nu i februari och i bleckinge. ? Grunt säger ni är de shallow buster och Big B som gäller eller vad. ? Lite nyfiken, men tanke på att jag vill köpa på mig lite nya beten in för vårens islossning.
Lämna en kommentar:
-
Precis därför man alltid tar den lägsta vikten :o)Ursprungligen postat av BBRF Visa inläggJa, eller att båten gungar men om ens pb väger 20 gram hit eller dit spelar enligt min mening ingen större roll.....
Lämna en kommentar:
-
Ja, eller att båten gungar men om ens pb väger 20 gram hit eller dit spelar enligt min mening ingen större roll.....Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inläggNär vågen pendlar brukar det bero på att fisken inte ligger stilla eller att vågpåsen "blåser iväg" lite. Lägsta vikten går alltid först
Finns en speciell man som verkligen kan det där. Tänk på att undervindar kan visa en alldeles för låg vikt
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
av vaarius275Hej vänner!
Jag har blivit väldigt sugen på att testa på att fiska med en original ”The...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2026-08-16, 19:03 -
-
av vaarius275Hej vänner!
Jag har blivit väldigt sugen på att testa på att fiska med en original ”The...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2026-08-16, 19:03 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 570 visningar
0 gillar