Biltemas Multirulle - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Biltemas Multirulle

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• EsoxLucius
    replied
    Eftersom biltema betyder feltema på latin så säger det sig själv om du ska köpa rullen eller inte... enligt mej så kan du lika gärna linda upp 100m abulon på en pantburk och använda som rulle till trolling, ungefär samma kvalitet

Lämna en kommentar:

• Ambassadeur5000
    replied
    De är bland de bästa rullar du kan få tag på - köp! bättre än både Ambassadeur och Calcutta
    Jag har slängt alla mina rullar och har nu bara Biltemas rullar Finns inget bättre

Skärpning!!! Det är bara dynga!!! köp dig istället en Amb 6500 Blue, den kosta ju knappt mer. En bra enkel rulle du kan ha glädje av länge.

Lämna en kommentar:

• "Noyman"
    replied
    Tro det eler ej, emn jag och en polare köpte tre st var för att uteslutande använda dem till ismetet. Ett fiske som ju ger grejerna ordentligt med stryk. två av rullarna fungerar klockrent efter 3 säsonger, men den 3e har svårt att löpa ut lina i frikopplat läge och ibland bite rinte bromsen direkt. kompisen har samma problem med en av sina. Måste dock säga att på de som fungerar så är bromsen förvånansvärt jämn och bra. Så för mig råder delade meningar kring ditt köpt.

Svaret för nog dock ändå bli köp nåt annat. De är ojämna i kvalitén.

Lämna en kommentar:

• NinjaLinus
    replied
    eller jiggar i hårdplast

Lämna en kommentar:

• Stampe
    replied
    Ursprungligen postat av elanen Visa inlägg
    Några undantag finns hos Biltema som är prisvärda och bra.
    Som spinn fria spinnare

Lämna en kommentar:

• elanen
    replied
    Biltema fiskerullar är absolut sämsta kvalite. Är så lågbudjet det kan bli. Köp dig en riktig rulle på en gång. En som du kan fiska med trygghet. Gör som alla skriver här. Och du blir en vis och klok man. Som du sen överför till nästa som vill köpa Biltema fiskegrejer. Några undantag finns hos Biltema som är prisvärda och bra.

Lämna en kommentar:

• Stampe
    replied
    Köp !!! den ser ju ut som en record.... skojja bara.
    Det är bättre att köpa en beggad kvalitets rulle för det priset..

Lämna en kommentar:

• Semb
    replied
    köp inte den rullen, en polare köpte en likadan för ett tag sen, efter 2 fisketurer så skar linspridaren ihop och lossnade och flög ner i sjön :P rullen fick följa med ner i djupet följt av en massa svordommar och skratt

Lämna en kommentar:

• Flodebanan
    replied
    Ursprungligen postat av tre S Visa inlägg
    Ska du ha rullen till trolling skulle jag föreslå att du lägger till 120:- och köper en Okuma räkneverksrulle istället. De är beprövade och man får mkt för pengarna. Skitfiske!!
    Håller med, om man absolute inte vill köpa en beggad ambis och lägga till några hundra är Okumas rullar ett alternativ.

Lämna en kommentar:

• tre S
    replied
    Ska du ha rullen till trolling skulle jag föreslå att du lägger till 120:- och köper en Okuma räkneverksrulle istället. De är beprövade och man får mkt för pengarna. Skitfiske!!

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
11 svar
13 550 visningar
0 gillar
Senaste inlägg jimmy85
av jimmy85