Hejsan fiskar mycket havsöring på västkusten...snart dags.....undrar om drag som LÖDDE,JOUPPO,SANDGRÄVLINGEN funkar på västkusten...läser o ser att dom är rätt populära på andra sidan..hälsningar Gamen
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Havsöring
Collapse
X
-
Ja jag kan tippsa dig om att köpa "Ludde 3" och "Ludde Extreme" på denna sida http://www.sportfiskebutiken.se/ Färger som har gott för oss är apelsin, oliv och blåsilver.
Och så kan du ta reda på Johan och Robban som är hemma fixare som gör ett mycket bra Epoxy drag, Namnet på draget är "no Name" Finns många trådar på fiskesnack. Men hoppas du får ett lyckat fiske..
Mvh Johan "PikeArrows"[FONT="Times New Roman"]Nu rockar vi, drar och fiskar ännu mer fisk.
[/FONT]
-
Sandgrävlingen på eran sida skrämmer ihjäl småöringarna.... nä retas bara!Ursprungligen postat av Gamen Visa inläggHejsan fiskar mycket havsöring på västkusten...snart dags.....undrar om drag som LÖDDE,JOUPPO,SANDGRÄVLINGEN funkar på västkusten...läser o ser att dom är rätt populära på andra sidan..hälsningar Gamen
I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
-
Fel av mig.. De drag jag och mina polare köpt har gått via deras mejl adress. Finns inget nummer att få tag i. Men ett gott råd är att du köper upp lite "No Name" drag nu till våren. Jag vet att de kommer sälja en massa drag i butiker. Så man måste passa på att köpa de drag som finns.
Men skicka mig ett PM så får du deras mejladress.
Mvh Johan...[FONT="Times New Roman"]Nu rockar vi, drar och fiskar ännu mer fisk.
[/FONT]
Kommentera
-
Man kan alltid titta in på www.swedishlures.com för att hitta intressanta saker åxå................................................... ......................
:popcorn
Kommentera
-
Kul att du blev nöjd. Nu är det bara att ut och ta dem i morgon
Ursprungligen postat av fidd Visa inlägg
Vad kostar no name dragen?
Fiskar ganska mycket havsöring på västkusten, kör mycket med gladsax wobblers och lite ludde, spöket och juoppo det mesta fungerar ! bara ut och kasta !.................................................. ......................
:popcorn
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 481 visningar