Kollar på tv , just nu,, det är skitiga jobb.
Han är på en trålare
tycker det är riktigt vidrigt .
båten har värsta utrustningen som ser all fisk. och tar 12 ton torsk och flundra i en trål,
såg inte allt men jag tror att det var på 1h.
kameran sveper runt båten minst 10 båtar till.
det är att utrota fiska stammar det.
och så gnälls det på sportfiskare som drar några abborrar och en gädda med två spön
Han är på en trålare
tycker det är riktigt vidrigt .
båten har värsta utrustningen som ser all fisk. och tar 12 ton torsk och flundra i en trål,
såg inte allt men jag tror att det var på 1h.
kameran sveper runt båten minst 10 båtar till.
det är att utrota fiska stammar det.
och så gnälls det på sportfiskare som drar några abborrar och en gädda med två spön
Kommentera