Medlem i Sportfiskarna? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Medlem i Sportfiskarna?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Varit medlem innan. Jag tyckte inte att jag "märkte av" att jag var medlem. Kändes bara som att jag betalade en gång per år och sen inte såg röken av någon effekt av det. Till exempel tidningen som ska komma men aldrig kom.

    Visst ja kunde ringt och bett om tidning osv. Och jag bör egentligen vara med. Men kontentan är att jag inte är medlem för att jag är lat, inte har lust att betala dom pengarna när jag väl har tankarna på det.

    Kommentera


    • #12
      Tidningen tycker jag har höjt sig själv flera gånger om senaste åren. Nu är den faktiskt riktigt läsvärd! Bara det tycker jag är värt 260 kr/år.

      /Olof
      Ursprungligen postat av Sg Visa inlägg
      Varit medlem innan. Jag tyckte inte att jag "märkte av" att jag var medlem. Kändes bara som att jag betalade en gång per år och sen inte såg röken av någon effekt av det. Till exempel tidningen som ska komma men aldrig kom.

      Visst ja kunde ringt och bett om tidning osv. Och jag bör egentligen vara med. Men kontentan är att jag inte är medlem för att jag är lat, inte har lust att betala dom pengarna när jag väl har tankarna på det.
      _______________________________________
      De morgenstond heeft goud in de mond

      Kommentera


      • #13
        Jag är med av samma anledning som KG? och Olof nämner. Eftersom jag inte är med i någon lokal fiskeklubb är jag direktansluten. Tidningen har blivit mycket läsvärd och rabatterna på försäkringar, bensin och annat är inte så dumt att få.
        Må vi alla ha ett intressant fiske!

        Kommentera


        • #14
          jag gick med för 3 minuter sedan... Tack för påminnelsen

          Kommentera


          • #15
            Ursprungligen postat av Olof Visa inlägg
            Tidningen tycker jag har höjt sig själv flera gånger om senaste åren. Nu är den faktiskt riktigt läsvärd! Bara det tycker jag är värt 260 kr/år.

            /Olof
            Om den höjt sig eller inte kan ja inte kommentera eftersom jag aldrig fick någon 8)

            Men det är klart det är vettigt att vara medlem

            Kommentera


            • #16
              Ursprungligen postat av Sg Visa inlägg
              Varit medlem innan. Jag tyckte inte att jag "märkte av" att jag var medlem. Kändes bara som att jag betalade en gång per år och sen inte såg röken av någon effekt av det. Till exempel tidningen som ska komma men aldrig kom.

              Visst ja kunde ringt och bett om tidning osv. Och jag bör egentligen vara med. Men kontentan är att jag inte är medlem för att jag är lat, inte har lust att betala dom pengarna när jag väl har tankarna på det.
              Kom aldrig och klaga för att fisken eller fisket är slut, bara för att du inte ser att du själv tjänar på att vara medlem.

              Jag har aldrig personligen märkt att jag är medlem, men skall vi alla tänka så finns det inga möjligheter för förbundet att finnas till.
              Men varje medlem gör nytta, ett förbund med 1000 medlemmar lyssnar inte politiker på. Men är vi 1 miljon medlemmar så finns det många röster att hämta, då kan de lyssna och göra som vi vill. Så därför gör varje ny medlem nytta.
              Tumlaren
              trolling är livet

              Kommentera


              • #17
                Ursprungligen postat av Tumlaren Visa inlägg
                Kom aldrig och klaga för att fisken eller fisket är slut, bara för att du inte ser att du själv tjänar på att vara medlem.

                Jag har aldrig personligen märkt att jag är medlem, men skall vi alla tänka så finns det inga möjligheter för förbundet att finnas till.
                Men varje medlem gör nytta, ett förbund med 1000 medlemmar lyssnar inte politiker på. Men är vi 1 miljon medlemmar så finns det många röster att hämta, då kan de lyssna och göra som vi vill. Så därför gör varje ny medlem nytta.
                Tumlaren
                Har ju skrivit att jag är medveten om att det är bra. Är också medveten om att de senaste åren i mitt liv har jag varit arbetslös eller arbetat extra med typ teleförsäljning eller hamburgerresturang, som tur är är det inte så längre, men under den tiden har man lixom inte råd att prioritera sånt som ändå är självklart.

                Kommentera


                • #18
                  Jag tänker bli medlem i sommar.

                  Kommentera


                  • #19
                    Är en trogen medlem sedan 1972. Kred till redaktör Benny Lindgren som har höjt kvaliten på tidningen flera snäpp

                    Kommentera


                    • #20
                      Hade tydligen missat att betala räkningen i år, har inte märkt det... Har alla räkningar papperslöst eller autogiro så jag har nog slängt lappen som reklam. Har dock en räkning i handen nu, frugan påminde mig om att denna hade kommit nyligen.
                      www.hellfish.se

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Xerup, 2022-08-11, 20:19
                      38 svar
                      3 669 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke203  
                      Arbetar...
                      X