Medlem i Sportfiskarna? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Medlem i Sportfiskarna?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Medlem i Sportfiskarna?

    Träffade Joel från Sportfiskarna idag och efter lite diskussioner kom vi fram till att det vore kul att veta hur medlemsstatistiken hos Sportfiskarna ser ut här på Fiskesnack.com

    Rösta gärna i omröstningen och motivera gärna ditt svar.

    P.s. Jag vet att det finns en gammal omröstning med samma tema men vi vill se lite färsk statistik.
    376
    Ja, är medlem i Sportfiskarna
    52,13%
    196
    Ja, men funderar på att gå ur
    1,60%
    6
    Nej, men funderar på att bli medlem
    22,87%
    86
    Nej, men har varit medlem
    12,77%
    48
    Nej, och ska inte bli medlem heller
    8,24%
    31
    Vet ej vad Sportfiskarna är
    2,39%
    9
    Senast ändrad av Bergman; 2008-05-20, 19:36.
    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

    Bli medlem i Sportfiskarna Här!
    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
    Fiskesnacks regler hittar ni Här
    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

  • #2
    Borde det inte finnas ett alternativ typ: "Nej, och planerar inte att bli det heller"?

    Kommentera


    • #3
      Jag har varit medlem i Sportfiskarna sen 1981, mest av den anledningen att det är den enda intresseorganisation vi har. Det finns ingen annan som talar för vår sak gentemot politiker och yrkesfiskare.
      Det har funnits lite trassel i organisationen, men de senaste sex, sju åren har allt funkat väl. Så gammalt trams går bort. Sportfiskarna samarbetar exempelvis inte med vattenfall. Det samarbetet avslutades för många år sen.
      Jag anser att om man inte kan betala 260 kr (130 tom 19 år) för att stötta vår organisation så kan man strunta i att sportfiska öht.

      Kommentera


      • #4
        Jag är inte medlem i sportfiskarna men tänkte jag skulle bli det i sommar! Har inte råd just nu eftersom jag är student! Men när jag är färdigutbildad får jag väll skänka medlemsavgifter för de år jag fiskat men inte varit medlem...

        Tycker KG? var lite hård med att de som inte är medlemmar inte borde få sportfiska jag tycker det hade varit bra om de hade en student kategori så man kunde komma lite billigare undan! En engångsutgift på 300 är riktigt mycket för mig! Tyvärr!

        Oh well, i sommar får i alla fall både sportfiskarna och SGK en ny medlem med pseudonymet "Grävlingen"
        Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!

        Kommentera


        • #5
          Jag ska väl inte stila iom att jag nyligen gått med men det är faktiskt så billigt att man kan göra det trots att man studerar, pluggar ju själv.

          Surt tycker jag dock att man nu får en BJ med om man signar upp vilket jag inte kommer att få, har inte fått nåt annat heller vilket jag tycker är skumt.

          edit: fick faktiskt tidningen idag, helt ok läsning i klass med vissa komersiella.
          Senast ändrad av Könberg; 2008-05-21, 10:51.
          Är det blåål eller vralåk?

          Kommentera


          • #6
            Jag är och har varit medlem läääänge
            Skriv in din signatur här >> d'oh?

            Kommentera


            • #7
              Självklart är man medlem annars bör man gå med, hela min familj är medlemmar och barnen har varit med sen dom föddes. Bra gjort av dig att inspirera fler att gå med för att stödja sportfisket.

              Kommentera


              • #8
                Ju fler medlemmar desto enklare att få fram vårt intresse!! Jag är en av dom! =)
                *** I ain't here on Business, I'm only here for fun ***
                http://promisedland.blogg.se

                Kommentera


                • #9
                  Självklart är man medlem, likaså hela min familj.

                  Kommentera


                  • #10
                    Som KG skriver, det är vår enda intresseorganisation. För att kunna påverka i frågor underlättar det om de har många medlemmar som står bakom dem. Så gå med idag! Det är ofta lite fina premier också!
                    _______________________________________
                    De morgenstond heeft goud in de mond

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                    Relaterat

                    Collapse

                    Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Xerup, 2022-08-11, 20:19
                    38 svar
                    3 620 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Henke203  
                    Arbetar...
                    X