Kan i alla fall rekommendera Svartzonker Mc Tail har 3 st dom går fint som snus. Har gett bra utdelning.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vilken Jerk-Tail?
Collapse
X
-
Har typ bara provat McTailen . . . och den gillas. Speciellt för snabbt efterleks- och sommarfiske, tycker jag! Funkar säkert fint för sakta vår också, men så kör inte jag.
[FONT=Impact]Blogg[/FONT]
[FONT=Impact]Filmer[/FONT]
[FONT=Georgia][FONT=Impact]Kepsen på, fisk vi få![/FONT][/FONT]
Kommentera
-
Kom på en till jag måste tipsa om, Birkans Venom Tail Mini, tror jag den heter. Den är riktigt grymt skön att fiska med! Upp, ned, hit, dit, smack. Den smäller det fint på! Rekomenderas starkt. Perfekt när gäddan föredrar mindre beten.
[FONT=Impact]Blogg[/FONT]
[FONT=Impact]Filmer[/FONT]
[FONT=Georgia][FONT=Impact]Kepsen på, fisk vi få![/FONT][/FONT]
Kommentera
-
har blivit tillsagt av mangeboy at inte köoa en av hans tailar, han orkar inte göra nya XDUrsprungligen postat av Erik Walmann Visa inläggEt grymt heng rett og slett........
et skjønt bete ock fiska med
http://www.buyit.se/attitudebaits/li...bKategori2=212
ska köpa en wolfcreek jerk också när jag orkar men det blir nog en cub i borre färg
tror det blir en mc tail, den gillar jag mest (utan att ha fiskat)Senast ändrad av jämtlandgädda; 2010-01-11, 07:14.
Kommentera
-
Du verkar ha dåligt med ork, jobbigt att va så trött att du inte orkar klicka dig fram till attitudeUrsprungligen postat av jämtlandgädda Visa inlägghar blivit tillsagt av mangeboy at inte köoa en av hans tailar, han orkar inte göra nya XD
ska köpa en wolfcreek jerk också när jag orkar men det blir nog en cub i borre färg
tror det blir en mc tail, den gillar jag mest (utan att ha fiskat)
Håller med wahlman mb och WC är i en klass för sig. Jonny L tail tycker jag mer om än mctailen, båda väldigt bra..pripps blå -en klass för sej
Kommentera
-
jag köper hellre av WC eller SZ själv. det blir en mctail largemouth bass eller lysröretUrsprungligen postat av pripps blå Visa inläggDu verkar ha dåligt med ork, jobbigt att va så trött att du inte orkar klicka dig fram till attitude
Håller med wahlman mb och WC är i en klass för sig. Jonny L tail tycker jag mer om än mctailen, båda väldigt bra..
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

ingen som ja varit i närheten av...
Kommentera