Fly for Art: Tisdag - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fly for Art: Tisdag

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fly for Art: Tisdag

(Rättelse från igår blev 33 fiskar som togs på premiären!)
    +2.1 grader och 35 kubik är det idag
    Ursäkta den sena uppdateringen. Tog en lugn och avslappnad morgon. Var fortfarande proppmätt efter gårdagens middag. Var faktiskt redan mätt efter förrätten. Var en god räkröra med “nybakade” baguetter. Huvudrätt var en slags jätte god gryta, efterrätten en helt underbar chocklad mousse/cream med färska jordgubbar, hallon och vindruvor. Skålen var mer eller mindre ren skrapad. Jag är helt oskyldig till detta, jag loooovar
    Började i Pike pool och gick längst upp en liten repa utan att känna något. Sen var klockan lagom till kl 10.00 så gick ner i Home pool på norra sidan under eken. En utav mina absoluta favoritplatser. Tog min första öring där för några år sen. Kände inget där heller.
    Inte hunnit prata med alla fiskarna nu innan lunch. Resultatet har varit väldigt blandat. Lite ojämnare än igår bland fiskarna, men ett 10-tal fiskar har tagits upp.
    Varit rätt så stilla nedanför träbron, någon har haft lite hugg men inget mer vad jag hört.
    Tog en tidig lunch och vid stora huset hittade jag far och son Hillingsö som satt och pillade och fixade med flugor och linor.

Översta fotot tyckte jag blev så fint på Kjell Hillingsö
    Undrekortet är på Kjell och Jens Hillingsö.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Swamp, 2019-12-02, 10:30
4 svar
3 140 visningar
0 gillar
Senaste inlägg mikejohnson  
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
7 046 visningar
0 gillar