Lurehunter: Ang release tacklet och beten - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lurehunter: Ang release tacklet och beten

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Lurehunter: Ang release tacklet och beten

Igår gick et inte riktigt som jag ville. Jag började med attstanna hos Görans, jag behövde fylla på lina på min Inshore, jag har tröttnatpå att fiska med min C3 som kast knappen får petas ut efter nästan varje kast. Jaghar försökt att öppna och hitta felet men jag såg inget konstigt.

Jag tog Tracer braid 0.30, ska hålla 36kg. Det var detstarkaste som fanns. När jag började kasta så upplevde jag att det gick bra attkasta med och den pallade 2 botten napp också. Inte illa. Jag var taggad men såtypisk, nästan hela våren när jag ska fiska så är det molnigt och när jagkommer fram och ska börja kasta så kommer solen fram… ok, det är skönt att ståi solen på våren men jag vill ha fisk!

Jag provar olika beten och det händer inget! Inte en ena petpå grejorna. Nu har jag fiskat i Eskilstuna ån. Det kan vara kylan de sistadagarna som gjorde det, et kan vara solen och nordlig vind. Och det kan varaatt några fiskare har rensat en biten av ån på gäddor(under hösten har demmetat med mörtar nästan varje dag och då tog de upp all gädda).

Förlåt för all negativitet, men det var tråkigt att inte fånåt på 5 timmar på ett ställe som brukade ha mycket fisk förut.

Lite ang. beten och riggar.
    Läs mer »

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    http://lurehunter.blogspot.com

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Landlax, 2014-07-12, 21:40
1 svar
988 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Marfal
av Marfal

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
6 888 visningar