Jerkskadad: rullvård och hockey - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jerkskadad: rullvård och hockey

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Jerkskadad: rullvård och hockey

Lillgrabben har sovit nästan hela dagen så idag har det funnits tid över till annat. Rullvård och hockey visade sig vara en riktigt go combo. Fruktansvärt synd att vi åkte ut redan i kvarten i år. Matchen blev ju jämn men tyvärr föll vi på för dåligt försvarsspel. Det är svårt att vinna mot tjeckien när Tjeckerna kommer med fart och backarna står still.
    Nackdelen med att sitta och leka med rullarna är att fiskesuget blir enormt! Det får nog bli en dag efterleksfiske innan sommaren kommer.

Predatorn och svartzonker rullen är rätt lättservade men haspelrullen som fick en översyn idag hade jag aldrig skruvat med så det tog lite längre tid. Jag fiskar gädda med en Daiwa Procaster 2500 vilket är en rätt så lätt liten rulle. Trots sin storlek så fixar den uppgiften galant. Jag fiskar mest shadjiggar och skeddrag med haspel och alla crankbaits med ambassadeur rullarna. så med andra ord behövs ingen större rulle. Predatorn fick på sig lite ny lina idag efter service.
    I morgon ska jag ner en sväng till Cityfiske som ska ha lite event utanför butiken. Andreas ska stå och grilla vildsvin och sen kommer det finnas representanter från några kända märken på plats. En hel del bra erbjudanden är det också förstås.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    sigpic
    http://jerkskadad.blogspot.com

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Landlax, 2014-07-12, 21:40
1 svar
988 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Marfal
av Marfal

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
6 886 visningar