Mangotsson: Back on track! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mangotsson: Back on track!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Mangotsson: Back on track!

Mattias har nu varit snäll nog att hjälpa mig med problemen som var med bloggen, annars hade den nog aldrig funkat igen. Den senaste tiden har jag inte riktigt haft tid för fiske. Mitt lilla projekt “Fat Camp 2012″ har tagit en hel del tid, det är inte helt okomplicerat att byta livsstil vill jag lova. Det har också varit mycket arbete med Svenskt Mete och det har varit kul. Nu har vi fått in lite nya detaljer och funktioner på sidan och inte minst lite nya ansikte. Fler nya bloggare och skribenter är på väg och intresset har varit mycket stort. Tyvärr får vi bara plats med några bloggar till som det ser ut just nu, men blir det för fullt så plockar jag bort min egen från förstasidan till förmån för någon annans blogg.
    Jag hoppas hinna ut och fiska lite den kommande helgen. Jag hade hoppats på en riktig långhelg för min del, men allt för stor arbetsbörda satte stop för det. Lördagen ser ut att bli en riktigt fin dag med sol och värme så då tänkte jag försöka slå till på lite stalkingfiske. Annars kanske det är dags att montera upp tre spön, parasoll och säng och ta en natt i någon av kommunens alla sjöar snart.
    Lite längre fram under sommaren är planen att testa ett par nya vatten och lägga lite tid i Färgsjön. Det är 5 år sedan jag fiskade där ordentligt och nästa år är planen att lägga en del energi där igen. Min plan är att ta några nätter där under sommaren och bekanta sig lite lätt med vattnet inför 2013.
    Hoppas ni alla har en riktigt go långhelg framför er med många trevliga timmar bakom spöna och tilsammans med familjen. Glöm inte bort det sistnämnda

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    sigpic

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Swamp, 2019-12-02, 10:30
4 svar
3 153 visningar
0 gillar
Senaste inlägg mikejohnson  
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
7 055 visningar
0 gillar